Scyper Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei! jeg har et problem med logitech G15 tastaturet mitt. være gang jeg skal skrive trykke en tast reagerer det ikke... slideshowet funker men ikke tastene :/ vetikke hva som er galt har prøvd og av installere og installere drivere og sånt på nytt men ingen ting funker :/ HJELP PLZ (: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde samme problemet, en etter en sluttet tastene å virke. Jeg formaterte pc'en min og da fungerte det igjen. Jeg mistenker et rart virus eller noe. Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 veldig tungvindt hakke vista cd'en må finnes en lettere måte ? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er usikker på om dette faktisk er ditt problem også, jeg tenkte bare jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 ja ok noen flere som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå