HelloKjersti Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lover stor lydopplevelse med tre nye høyttalersystemer. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Stor lydopplevelse... vel, alt er relativt. Lytta for en tid siden til Avalon Acoustics Isis drevet av ASR Emitter II Exclusive med Audio Note DAC 5 Signature som kilde. Signalet ble sent til DAC'en fra en Laptop uten lydkort (kun en USB -> SPDIF boks). Avspilling sto MediaMonkey for, via DirectSound plugin'en. .. Det var stort. Jeg sparer som en gal for å få råd til en ASR Emitter... Endret 1. september 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm, enda ingen arvtagere til verken CREATIVE GigaWorks eller Logitech Z-5500? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Likte overskriften ""Var overskriften negativ eller positiv ment om Cretive?..""" Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Elementene er satt opp i MTM-konfigurasjon (midrange-tweeter-midrange)[...] Eller D'Appolito konfigurasjon som det heter Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm, enda ingen arvtagere til verken CREATIVE GigaWorks eller Logitech Z-5500? Håpte på det jeg også. Føler Z-5500 begynner å bli en smule gammelt, men heldigvis eldres ikke høytaler-teknologien så veldig fort (eller?). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det har vært stille på dette feltet fra Creative en god stund nå, så da er det vel positivt at de gir lyd fra seg? Er det noen som vet om det er Cambridge Soundworks som står bak? Det vil isåfall være et bra kvalitetsstempel. Andre høyttalersett fra Creative har jeg blandede erfaringer med. Lenke til kommentar
Gool Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Litt dyrt her på Berget synes jeg. T40 kan kjøpes i UK for under 750kr inkl VAT (£76,29) Skulle ikke være noen grunn for at de skulle være over 70% dyrerere ihvertfall! Endret 1. september 2008 av Gool Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 lurer på om T3 kan hamle opp med Creative sine gamle Cambridge/gigaworks pakker, de er virkelig i en klasse for seg selv. 2.1 versionen har jeg hatt i årevis og lyden er enestående. Problemet er at de ikke selges lengre, og er byttet ut med tull og plastikk versioner som yter 1/10 del av de første pakkene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 lurer på om T3 kan hamle opp med Creative sine gamle Cambridge/gigaworks pakker, deer virkelig i en klasse for seg selv. 2.1 versionen har jeg hatt i årevis og lyden er enestående. Problemet er at de ikke selges lengre, og er byttet ut med tull og plastikk versioner som yter 1/10 del av de første pakkene. Så sant så sant. På hjemmesiden til Cambridge Soundworks selger de noen pakker, men jeg har ikke funnet noen som leverer de i Norge. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg kjøpte igår mitt 3. "T-sett" fra Creative (har nå to T20 og én T40), og jeg kan love at en ikke får bedre lyd for pengene. T20 koster må 399kr hos Expert. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg stilte spørsmål til Cambridge Soundworks, og det viser seg at de ikke selger sine produkter utenfor USA lenger. Og Creative skal heller ikke selge Cambridge-produkter her heller lenger. Virkelig synd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Forresten, får jeg legge inn ønske om at HW.no skal teste Gigaworks T3 eller lignende? Det har ikke akkurat vært for mange slike tester i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå