Gå til innhold

Creative gir lyd fra seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Stor lydopplevelse... vel, alt er relativt.

Lytta for en tid siden til Avalon Acoustics Isis drevet av ASR Emitter II Exclusive med Audio Note DAC 5 Signature som kilde.

Signalet ble sent til DAC'en fra en Laptop uten lydkort (kun en USB -> SPDIF boks). Avspilling sto MediaMonkey for, via DirectSound plugin'en.

.. Det var stort.

Jeg sparer som en gal for å få råd til en ASR Emitter...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Det har vært stille på dette feltet fra Creative en god stund nå, så da er det vel positivt at de gir lyd fra seg? ;)

Er det noen som vet om det er Cambridge Soundworks som står bak? Det vil isåfall være et bra kvalitetsstempel. Andre høyttalersett fra Creative har jeg blandede erfaringer med.

Lenke til kommentar

lurer på om T3 kan hamle opp med Creative sine gamle Cambridge/gigaworks pakker, de

er virkelig i en klasse for seg selv. 2.1 versionen har jeg hatt i årevis og lyden

er enestående. Problemet er at de ikke selges lengre, og er byttet ut med tull og plastikk

versioner som yter 1/10 del av de første pakkene.

Lenke til kommentar
lurer på om T3 kan hamle opp med Creative sine gamle Cambridge/gigaworks pakker, de

er virkelig i en klasse for seg selv. 2.1 versionen har jeg hatt i årevis og lyden

er enestående. Problemet er at de ikke selges lengre, og er byttet ut med tull og plastikk

versioner som yter 1/10 del av de første pakkene.

Så sant så sant. På hjemmesiden til Cambridge Soundworks selger de noen pakker, men jeg har ikke funnet noen som leverer de i Norge.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...