Slaskelaks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Spill på mobil suger uansett Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nå kommer det egne programbutikker for både Windows og Android. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 det som er det mest spennende her er hvor lett det vil være å få programmer inn i disse "butikkene"... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 det som er det mest spennende her er hvor lett det vil være å få programmer inn i disse "butikkene"...Android Marked skal i følge dev-bloggen bli rimelig åpent: Android Market: a user-driven content distribution system. WM-sjappa bryr meg fint lite, men tror det er rimelig å anta den blir mer som App Store mtp distribusjonskontroll og "app tax" (Apple tar 30 % av salgssummen). Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Blir spennende å se om Skymarket også kan brukes til distribusjon av gratisprogrammer. Det finnes et vell av programmer til WM som er gratis (jf. forum.xda-developers.com), men kunne vært greit å organisert alt på ett sted, samtidig som det blir enklere å installere/oppdatere/prøve osv. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Selvsagt er dette gammelt nytt. Det er vel bare en kopi av hva Nokia har hatt i hvertfall 4-5 år. Og at mobilverden ser til Apple for inspirasjon blir vel helt feil å si, da begge alternativene som omtales her skiller seg positivt fra Apples løsning som er eneste distribusjonskanal for programvare. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg hater Iphone. Den er lukket, og jeg hater den av den ene grunnen i hovedsak. But let me get something straight... SPILL til Iphone/Itouch suger IKKE. De er superkule, og innovative, og blåser all annen mobilspillkonkuranse av banen uten tvil. KANSKJE N-Gage har noen bra, men de vil aldri i livet nå ut slik de prøver nå. Men jeg hater Iphone, som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg