axezzo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei jeg har installert ubuntu på pcen min men den klikker regelmessig da alt stopper opp og jeg må restarte. Da bestemte jeg meg for og installere xp pro igjen men det fikk jeg ikke til pga jeg får ikke bootet fra noe annet enn hdd. Hva kan være problemet? Det er en HP Compaq 6715b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har du husket og sette cd/dvd brennern som boot 1st i boot orderen din i BIOS? Vis du gjør dette så skal cd-en med xp starte opp først så er det bare og innstalere XP. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Eg veit det. Men samme hva jeg setter som boot 1 i bios så får jeg ikke boote fra noe annet enn hdd. Og om jeg går inn på boot device menu ved start opp så får jeg ingen andre alternativer enn hdd. hjelp? Lenke til kommentar
altmulig Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Om du har en gammel disk med windows, forsøk med denne og den andre som sekundær. når du er inne så formatterer du ubuntu disken. Jeg er helt spørsmåltegn til at bios boot order ikke hjelper... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Kjent problem. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...mp; Endret 1. september 2008 av hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå