aspic Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei! På skulen har vi så smått byrja med litt HTML koding og div. Med dette måtte eg då skaffe meg ein editor, for å gjere jobben litt lettare. Eg fann deretter denne "Screem" editoren i pakkebrønnen til Ubuntu. Dei første dagane har han fungert fint til sitt formål, men i dag slo den seg vrang. Etter litt "koding" frys editoren totalt. Heile vindauget "gråer ut" og einaste løysinga er å "force quit". Sjølvsagt mistar eg alt arbeidet. Dette har no skjedd ein 4-5 gongar, og er meget frustrerande. Er det forslag til andre helst BETRE HTML-editorar der ute? (For Linux). Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Ser at Screem er en WYSIWYM editor så jeg antar du er ute etter noe av det samme... ta en titt på SeaMonkey Composer og Quanta Plus Jeg foretrekker å editere HTML i Vim, men det er en ren tekst editor uten html-tag hjelp og autocomplete og slikt, med mindre du aktivt går inn for å tilpasse Vim med plugin/script da. EDIT: Har du forresten søkt etter andre som har opplevd det samme, evt mulige fix for problemet ditt? Endret 1. september 2008 av olefiver Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Eller kanskje det finnes en nyere versjon av Screem i SVN e.l. som fikser problemet ditt? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Nei, ser ut til at eg har den siste "stabile" versjonen av Screem. @olefiver: ja, søkte litt men med dårleg resultat. Eg får håpe det berre var eit problem som oppstod ein gong. Det har enno ikkje klikka etter siste restart. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Neida, den vil framleis klikke. No lastar eg ned Bluefish i håp om at den ikkje er så ustabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå