Dauemannen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den var da fryktelig stygg... 1 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Silverstone utvider sin Raven-serie med en spillmus. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tydeligvis mye penger i mus... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 må ha, bare må ha. Tror jeg skal prøve den før jeg kjøper. Virka noe rar. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tydeligvis mye penger i mus... Dagens gullkorn! Lenke til kommentar
Slaskelaks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 MEGET STYGG datamus Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den var da fryktelig stygg... Enig. Riktig så grufull! Beregnet på fjortiser tipper jeg. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ser ut som en radioaktiv svulst på sia der... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kanksje en erstattertil mx518 den gang den dør (for meg altså) Silverstonelager sinnsykt deilige kabinetter så har litt lyst på den musa (ikke tenk koffert) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har lyst på mus jeg og. Men ikke den der! Hohoho (dagens tørreste ^^) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Syns den så OK ut, men hva brukes testikkelen (den blå kula) til? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ser ut som et sekundært scrollehjul med en knapp...mus med testikel...hva blir det neste... Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ser ut som et sekundært scrollehjul med en knapp...mus med testikel...hva blir det neste... Lekkert med carbon-look da! Though, jeg er enig med deg AndyF. Herregud for et stygt blått "hjul" som ødela hele looken til musa : OOO Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Herrejesus. Hva gjør folk med musa egentlig, stiller den ut? Hånda dekker den mesteparten av tiden uansett, so who gives a flying turd hvordan den ser ut? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ikke sagt at at musa var stygg, men den ser ganske rar ut med det hjulet på sia( som også er plasert litt langt bak imo) om man betaler 500kr+ for en mus vil man vel helst at den ikke skal se ut som en lidl-10-kroners-tilbuds-mus Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Tydeligvis mye penger i mus... Dagens gullkorn! I second that Herrejesus. Hva gjør folk med musa egentlig, stiller den ut? Hånda dekker den mesteparten av tiden uansett, so who gives a flying turd hvordan den ser ut? Denne tråden er jo bare full av koffert tenking, er det tilfeldigheter ? Endret 1. september 2008 av AllColor Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hadde vært morsomt om hardware kunne kjørt en test på de mest populære musene, med flere testere, og spilt den samme banen i CS mot botter i 15 min hver og sett hvilken mus som gir flest kills. Det hadde vært en veldig nyttig test. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) slutta å jakte på ny gamingmus etter at jeg kjøpte mx510 for ca 6 år sia. Er det virkelig noe vits med så overkill presisjon når det er koordinasjonsevnen til brukeren som er flaskehalsen? Hva er oppløsninga på en mx510 i forhold til disse nye supermusene? er reaksjonstiden lik? Hadde vært morsomt om hardware kunne kjørt en test på de mest populære musene, med flere testere, og spilt den samme banen i CS mot botter i 15 min hver og sett hvilken mus som gir flest kills. Det hadde vært en veldig nyttig test. Ja absolutt! kanskje invitert til et arrangement for brukere på forumet der alle kan gjøre samme testen, så ser vi hvordan de kommer ut på stor skala. Hvis det er forskjell i hvor lang tid det tar å "lære" musa blir det jo ikke helt rettferdig, og jeg spiller bedre og bedre for hvert kvarter i en time ihvertfall. hvis folk spiller med dem i forskjellig rekkefølge bør det bli statitisk riktig. Endret 1. september 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ligger allerede på ebay: http://cgi.ebay.com/Silverstone-RVM01B-Rav...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå