Vegard_Haug Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Konsollutgavene av romgrøsseren Dead Space kommer en uke tidligere enn annonsert. Les mer Lenke til kommentar
Mjauritz01 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Eller kanskje det har noe med at LittleBigPlanet kommer ut 29 oktober og ville stjålet all oppmerksomheten fra Dead Space om det kom ut 30... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 En sjeldenhet i spillbransjen at noe kommer før tiden. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Forventer at dette spillet får gode anmeldelser form av bra gjennomført spill. Skal man gi ut noe før tiden bør man virkelig ha troen på produktet Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, men dette var jo koselig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Passer meg utmerket Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er jo alltid hyggelig når noe skjer før tiden. Er det bare meg som får en voldsom 'The Thing' vibbe av dette. Lukter nesten søksmål med de monstrene. ;P Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gleder meg veldig til dette spillet! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Leste gjennom artiklen til OfficialXbox360Magazine fra England der de går dypt inn i Dead Space, og jeg må si det virker utrolig lovende. Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg