Chatrine17 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Dette finner jeg ikke ut av! Hovedkortet har støtte for det de kaller "high definition audio". Det har jeg ikke bruk for, vil bare ha "vanlig" lyd på utgangen bak på HK og i front panel. Jeg kjører Win XP. I BIOS (on board device configuration) kan man slå av/på "high definition audio" samt velge om man vil ha dette i front panel istedenfor AC97 som vel er "normal" lyd. Jeg har ingen lyd noen steder med standard instillingene og hvis jeg slår av HD audio får jeg beskjed om å installere "Soundmax" på nytt siden maskinvarekonfig. er endret. Jeg finner så ikke denne driveren på CD'n til HK men lastet den ned fra ASUS sine hjemmesider. Når jeg forsøker å insallere denne soundmax-driveren får jeg beskjerd om at den ikke er kompatbel med maskinvaren... Hjelp meg den som kan! Endret 1. september 2008 av Chatrine17 Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Ingen som kan hjelpe meg her??? Endret 2. september 2008 av Chatrine17 Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Er det virkelig ingen smartinger her inne som har noen som helst anelse om hva som kan være feil? Beklager maset Lenke til kommentar
Moal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skjønner ikke helt problemet, har du lyd med high definition audio eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå