Joachim_F Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Etter snart hundre år under utvikling, ser det norksættede MMO-spillet Darkfall ut til å nærme seg lansering. Les mer Lenke til kommentar
arlion Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 I fare for å høres utrolig klisje fylt. Pigs are flying! *ahem* spillet virker jo interesangt nok, men må si at for meg så seila dette skippet for flere år siden, er fortsatt i sterk tvil pm at det kommer hehe :-) men lykke til skal utviklerne ha, på tide noen slipper ut noe som er mer likt det klasisske mmo spillene, ikke sukker søtt som Warcraft :-) (spillte WoW i 3 år før jeg får slengt noe i ansikktet ^^) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har ventet lenge på dette ja ... =) Tviler på at alt blir like bra som lovet, men i det minste PRØVER faktisk developerene har å lage et spill som er rettet mot hardcore oldschool MMORPG spillerene. Alle andre på markedet virker å følge WOW-formlen mer og mer, så på tross av at dette ikke er i nærheten av samme produktsjonsverdier som WOW og Warhammer mm. så er det et friskt pust inn i sjangeren. det er nesten vanskelig å plassere et slikt spill i samme sjanger i det hele tatt pga. det er så radikalt forskjellig fokus... -Stigma Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Nå som WAR og lich king kommer ut tviler jeg på at jeg vil spille dette. Ser jo ganske ok ut, men jeg er bare for hypet på WAR til at jeg har plass til noen andre mmos. Endret 1. september 2008 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Gleder meg til dette kommer ut! Om det blir halvparten så bra som de lover, kommer det til å knuse alle andre MMO's på markedet for min del edit: leif Endret 1. september 2008 av ﴾ρaranoid~﴿ Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har fulgt med på dette siden sniktitten for 6 år siden. Gøy at de endelig ser ut til å nærme seg lansering. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dette er IKKE første gangen de releaser video, og det er ikke første gangen de vil ha folk inn for å teste. Litt som med Duke Nukem Forever - jeg tror det ikke før det er i hylla. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Om det blir halvparten så bra som de lover, kommer det til å knuse alle andre MMO's på markedet for min del Kvaliteten på et spill har ikke så mye å si som du tror. Det hjelper svært lite å ha verdens beste bil om du aldri tar den ut av garasjen. Tingen er den at dette er et hypa spill som har vært i utvikling alt for lenge. Idéer som var gode i går er ikke alltids gode i dag. Og det at de har like god strategi sans som en strutts lover ikke godt. Gi ut Darkfall samtidig som Wrath vistnok skal komme ut er den mest idiotiske ideen jeg har hørt på en god stund. Folk kan si hva de vil om wow, men det er og blir i en lang tid fremover sjefen over alle MMO sjever. Det er ikke perfekt på noen punkter, men det har med seg massene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Synes spillet så gammelt og kjedelig ut. Det kan nok fylle en liten nisje med gratis online spill, men tviler dette blir noen hit i butikkhyllene. Spesielt nå som WOTLK kommer for å fylle på med content, og med WAR som også kommer til å kapre mange spillere. Det er rettogslett ikke marked for slike "små" halvferdige mmo spill lenger, kundene idag er vandt til mmo spill i høy kvalitet og kundene vil bare ha mere og mere. Endret 2. september 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hypen til Darkfall er enorm, og det hadde rundt 50 000 community medlemmer selv om det ikke var ferdig. Det er ikke et så lite spill som noen tror, selv om det fokuserer mer på den mer hardcore fansen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Dette er IKKE første gangen de releaser video, og det er ikke første gangen de vil ha folk inn for å teste. Litt som med Duke Nukem Forever - jeg tror det ikke før det er i hylla. Nei, men det ER første gangen de har fått en "publisher", dog kun i EU så US må kanskje vente litt lengre enn oss denne gangen. Selv om WoW exp og WAR nå kommer ut, så vil ikke det ha så stort å si uansett ettersom Darkfall faller såpass langt utenfor at de omtrent allerede har en fast spillerbase som de vet kommer til å kjøpe spillet sitt. Det er nok mange folk som kun "surfer" på andre MMOs mens de venter på spill som Darkfall. Endret 2. september 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
araziel Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Signer opp på beta iallefall, neppe et spill jeg kjøper uten å teste det først. Stiller meg en smule tvilende til hele greia etter å ha vært med på den første hypen for år og dag siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg