lperik Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Arg! Har prøvd å ignorere dette, men nå orker jeg ikke mer.. Når man innstalerer catalyst driverne lagres de default i c:ati Problemet mitt er at hver gang jeg starter opp winXP kommer det opp et vindu med ati (catalyst) filene! Har nettopp bygd en ny maskin med ett 9500 kort, og samme skjer der. Hver gang man starter maskinen på nytt kommer dette vinduet med ATI mappa. Trenger hjelp til å få dette til å slutte! Prøvd å flytte mappen men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Er det ingen andre som har dette problemet? Er da ikke bare meg som har ATI kort her.. får ikke dere andre opp en ATI mappe hver gang dere starter opp (i windows XP)? Bygde en maskin med 9500 np kort og den har samme problem. popper opp ett irriterende vindu med en ati mappe der også hver bidige gang jeg kommer inn i windows. Hordan fjerner man dette? Lenke til kommentar
noodle Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ville bare si at jeg føler med deg... Har det akkurat på samme måten, den forbannede ATI mappa kommer opp i oppstart uansett hva jeg gjør ... Anyone ??? noodle Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har samme tingen jeg, men da jeg bare restarter maskinen et par ganger i året, er ikke dette et problem.... Slette mappen, kanskje? Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Last ned startup control panel fra hvor-som-helst. For eksempel her: http://www.windows.no//p_startup_controllpanel.php Da får man en ny meny under control panel der man kan klikka av og på program som starter ved oppstart. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hæ hæ hæ enda mere bug fra ati ja. jeg har ikke merka det der selv ,men utrolig mye annet piss Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Driverene legger seg ikke under c:/Ati, det er bare installasjonsfilene så du kan nok slette den... Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 det er bare å slette denne mappen. da vil problemet forsvinne. grunnen til at den kommer opp er at den egentlig skal starte en help meny som man kan huke av for "ikke vis ved oppstart", men av en eller annen snodig grunn viser den mappen istedet, og mister muligheten til dette. Lenke til kommentar
piff Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 start-kjør-msconfig kanskje? sjekk i boot der.. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 eller du kan gå i registeret, se på www.tweak3d.net for å få vite hvordan du gjør det. Prøv også å se om det ligger noe i mappen "oppstart" på startmenyen... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Takker og bukker for glimrende svar. Slette mappa først som sist jeg, som noen av dere nevnte jeg bare kunne gjøre og vips så løste det problemet seg. Deili å komme rett i desktoppen når man starter igjen, AHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå