Gjest Guest_me Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Samboeren min har fått veldig go kontakt med en jente...jeg er ikke av den gale psyko-typen som får helt noia og nekter han å snakke med andre jenter eller være med andre jenter, men det som har skjedd er at han har mistet fokus på oss. Han lyver om hvor han har vært, er blitt veldig påpasselig på mobilen sin, planlegger ting sammen med henne eller tilbyr seg å hjelpe slik at han på en eller annen måte kommer til å møte henne. Såvidt jeg vet har det ikke skjedd noe fysisk mellom dem. Har sagt at jeg ikke liker det han holder på med, og det har roet seg litt, men likevel føler jeg meg ikke trygg... Hvordan skal jeg få han til å forstå at det er vi som må snakke sammen og gjøre ting sammen når det går litt tungt, og ikke vende oss fra hverandre? Trenger tips og råd av...noen som har vært i samme situasjon? Vi trenger rett og slett å få tibake piffen i forholdet. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Si det til han. Vi gutter tar ikke alltid hint like bra som vi burde, så det er bare å be han sette seg ned for du må si/spørre om enkelte ting. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Si det rett ut til han bare. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vær mer bestemt, han kan jo ikke holde på slikt Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vær mer bestemt, han kan jo ikke holde på slikt Helt enig. Fullstendig uholdbart synes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå