CCola Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Heisann! Har postet en lignende tråd før, men denne gangen litt mer konkret. Om jeg har kabeltv på hybeln min (jeg bor i studentheim), kan jeg da få Canal+ kabel-tv løsninger da? Er det slik at alt du trenger er kabel-tv, så kjøper du en boks og deretter får jeg sett Premier League? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg gikk inn på www.canaldigital.no og fant denne kanalpakken for kabeltv, "Canal+ Total" Hvem leverer kabel hos deg nå ? Endret: Ser nå at vi linker til samme siden. Les det som står der... Eller ring 06090 og få svar på alle spørsmål Endret 1. september 2008 av k-orm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg gikk inn på www.canaldigital.no og fant denne kanalpakken for kabeltv, "Canal+ Total"Hvem leverer kabel hos deg nå ? Ja, fant det jeg også. Hmm, er ikke helt sikker.. Bor i Narvik Studentskipsnad. Jeg skal ringe dem å høre hva de sier. Edit. Jeg tasta inn addressen og fikk opp en hel haug med kanaler, blant annet Canal+ Sport (premier league). Vil det si at alt er klart for bestilling? PS! Over Canal+ Sport, og resten av Canal+ kanalene sto det "Ved bruk av dekoder". Dekoder kobler jeg bare på kabel-tv kabeln ja? Endret 1. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du kjøper dekoder og kobler på ja . Om du har flat-tv anbefaler jeg deg å investere i HD-dekoderen, bedre bilde samt at du får canal + sport HD . Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Du kjøper dekoder og kobler på ja . Om du har flat-tv anbefaler jeg deg å investere i HD-dekoderen, bedre bilde samt at du får canal + sport HD . Okei takk! For å få sportskanalene må jeg ha grunnpakken også? :S Altså 220kr+260kr i mnd? Litt mye for en stakkars hybelboer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Grunnpakken har du allerede i dag . Den er inkludert i husleien din tipper jeg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Grunnpakken har du allerede i dag . Den er inkludert i husleien din tipper jeg. Ah, lovely! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå