Vegard_Haug Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Microsoft kjemper fortsatt om det japanske markedet og kutter prisene på Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Microsoft er definitivt ikke på defensiven. Blir spennende å se hva slags utslag dette får. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 naa begynner ting aa bli interessant. Xbox begynner naa (kan bli her ogsaa) aa bli saa billig at blue-ray feature ikke blir saa viktig lengre. Og med den FPS lista MS har saa begynner jeg aa endre retning... Kom igjen Sony - May the force be with you Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 naa begynner ting aa bli interessant. Xbox begynner naa (kan bli her ogsaa) aa bli saa billig at blue-ray feature ikke blir saa viktig lengre. Og med den FPS lista MS har saa begynner jeg aa endre retning... Kom igjen Sony - May the force be with youIkke å på tastaturet du bruker eller? On topic: Jeg syntes det er bra de setter ned prisene i Japan, noe må de ihvertfall gjøre for å selge bedre. Bevise at den er mer verdt å kjøpe enn spesielt Wii. Håper de setter ned prisene her også etterhvert da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jøss, det var billig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 x360 befester jo yttligere sin posisjon som den mest prisgunstige konsollen. La oss håpe det presser ned prisene hos konkurrentene. AtW Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kjekt at 360 blir billigere selvfølgelig, men jeg ikke at å nedsette prisen på maskinen har så veldig mye å si. Jeg tror det er sånn at folk kjøper 360 kun hvis de vil ha den, ellers kjøper de ikke den uansett (hvis ikke maskinen hadde blitt skikkelig billig da), prisen er altså ikke så viktig. Jeg tror ihvertfall ikke at prisnedsettingen vil være lønnsomt i forhold hvor mange fler som vil kjøpe en 360. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Dette får liten betydning i japan, men håper dette kanskje presser sony til å sette ned prisen på ps3 i japan. For det trengs. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kjekt at 360 blir billigere selvfølgelig, men jeg ikke at å nedsette prisen på maskinen har så veldig mye å si. Jeg tror det er sånn at folk kjøper 360 kun hvis de vil ha den, ellers kjøper de ikke den uansett (hvis ikke maskinen hadde blitt skikkelig billig da), prisen er altså ikke så viktig. Jeg tror ihvertfall ikke at prisnedsettingen vil være lønnsomt i forhold hvor mange fler som vil kjøpe en 360. Nå har det seg sånn at de selger unna alt når de setter ned prisen da Pris har definitivt mye å si. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Pris har mye å si. Mange konsoller er gave, gjerne fra mor/far/begge til sønn/datter. Da er pris meget viktig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 De fleste kjøper jo kun en xbox til barnet sitt hvis barnet vil ha en da. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skulle gjerne vært i Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg