Gå til innhold

CS avsteming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Spiller det når jeg har tid og kjeder meg. Spiller svært sjeldent før 22-23 og utover på natta. Da er pingen bra og fjortissene sover 8)

Lenke til kommentar

Jeg synes CS er verdens mest oppskrytte spill. Har aldri blitt så forbanna som jeg har vært i det siste året pga CS, men det er bra at det er et eller annet spill som holder disse drittungene på plass. Vil verken se eller høre dem der jeg spiller.

Lenke til kommentar

Spiller CS aktivt, er med i en klan som mer eller mindre er littegrann seriøs. Dem spiller seriøst, men jeg gjør ikke det...jo flere folk som spiller seriøst og ikke klarer å bli bedre jo flere er det som syter. Noen i klanen som jeg er med i blir sur for nesten ingenting og klarer ikke å akseptere at dem ikke blir bedre med den måten de spiller på. Mye mer arti å køddespille isteden for å hele tiden ta det så seriøst. :wink:

Lenke til kommentar

<font face="Times New Roman">Dere som sier at dere ikke liker Cs, dere sier ikke hva spill dere liker. Cs er et spill som er genialt i lan, på internett eller hjemme. Spillet krever ikke en bra maskin og kan derfor spilles av mange. Det finnes anti-cheat som forbedres hver dag. Spill som BF_1942 og Unreal blir du meget lei av, og du går alltid tilbake til CS. CS er det spillet det er mest utfordring å spille på internett og lan, fordi alle kan det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
<font face="Times New Roman">Dere som sier at dere ikke liker Cs, dere sier ikke hva spill dere liker. Cs er et spill som er genialt i lan, på internett eller hjemme. Spillet krever ikke en bra maskin og kan derfor spilles av mange. Det finnes anti-cheat som forbedres hver dag. Spill som BF_1942 og Unreal blir du meget lei av, og du går alltid tilbake til CS. CS er det spillet det er mest utfordring å spille på internett og lan, fordi alle kan det

Det er feil det uthevet. De som klager og hater spillet blir fragga alltid i spawn. Derfor hater de CS hehe

Lenke til kommentar
CS er et genialt spill selv om graffiken ikke er den beste i verden  

liker godt hvordan våpnene fungerer med rekyl osv :)

cs er rett og slett genialt

du virker avhengig av det spillet ass. slutt å spill en mnd. eller hadde du ikke klart det. tilbake til spm. er enig med DMPower :smile:

Lenke til kommentar

hærreknuuut!!!

var det INGEN som fikk med seg det at en ikke trengte å skrive mer enn "1" eller "2" ??? vi har jo allerede hørt alle for og motargumentene før, så hvorfor gidder dere?

sånn skal det gjøres:

2! 2! to to to for faen!!! 2!!

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...