Eyefitness Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har ikke hatt telefon i hele helgen og har fortsatt kun nødanrop. Det startet på torsdag da jeg var i Oslo, og har siden vært uten mobildekning. Har vært i både Lier, Drammen, Kongsberg og Notodden i disse dagene og ingen dekning noe sted. Får ikke svar på mail til Tele 2, og begynner å lure på hva f.. som skjer. Bekjente med Tele2 har samme problem, så det er ikke min telefon. Noen her som vet hva som egentlig skjer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Står ingenting under driftsmeldingene dems, ikke noe i kjente aviser, eller noe. Skulle tro det var personlige problemer, og ikke på nettet dems Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Står ingenting under driftsmeldingene dems, ikke noe i kjente aviser, eller noe. Skulle tro det var personlige problemer, og ikke på nettet dems Det er rart med lite info ja, men som sagt har de jeg kjenner med abonnement fra Tele 2 samme problem, så det er ikke "personlige problemer". De svarer som sagt heller ikke på mail og det er kun opptattsignal om du prøver å ringe 02000. Det er noe som ikke stemmer her, og det er rart at ikke media har tatt fatt på det.. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Kom gjennom til en talemaskin på Tele 2 (02000). Den sier at en skal gå inn på innstillinger og velge Netcom. Problemet er at NEtCom ikke finnes der, det er Telenor og 2 forskjellige Tele 2 og alt mulig annet enn Netcom. Ergo funker ikke "oppskriften" de påstår skal løse problemet. Ikke rart det er vanskelig å komme gjennom. Antar det vil bli stor kundeflukt fra Tele2 fremover.. Lenke til kommentar
Luggruff Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kom gjennom til en talemaskin på Tele 2 (02000). Den sier at en skal gå inn på innstillinger og velge Netcom. Problemet er at NEtCom ikke finnes der, det er Telenor og 2 forskjellige Tele 2 og alt mulig annet enn Netcom. Ergo funker ikke "oppskriften" de påstår skal løse problemet. Ikke rart det er vanskelig å komme gjennom. Antar det vil bli stor kundeflukt fra Tele2 fremover.. Så hvorfor ikke ringe opp og høre med en kundebehandler, som kommer etter meldingen? Et tips ellers når slikt skjer; ta ut og inn SIM-kortet så dukker nettet oftest opp i et manuellt nettsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå