puta Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Kan noen fiske en html kode som gjør at folk kan skrive navnet sitt i en boks og i en annen boks hva de syntes om siden og så sende det til emailen min. Man kan bruke php vet jeg ja men det blir liksom litt vanskelig når serveren ikke støtter php. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du kan lage et skjema som mailes, men da mailes den via Outlook Express og, personlig, så sender jeg ALDRI inn svar via e-mail... det beste er å finne ut hva slags scripting-language serveren din støtter, og lage et lite script i det språket. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hvis du lager det litt proffesjonelt med en maileside slik jeg har gjort her. fra denne siden har jeg gjort det mulig å maile meg personlig, maile webmaster på siden, sende meldinger til icq og lignende. (dette har jeg gjort ved at det er maile-linker fra forskjellige sider/steder på siten min. det beste er som sagt at du bruker et server side scripting-språk. har serveren din støtte for asp kan jeg lage et til deg hvis du vil ha[/url] Lenke til kommentar
puta Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 trenger ikke hjelp lenger. fant et system som virker fint. Lenke til kommentar
armyman Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 trenger ikke hjelp lenger. fant et system som virker fint. - hva da??? jeg lurer også litt på dette..... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 trenger ikke hjelp lenger. fant et system som virker fint. - hva da??? jeg lurer også litt på dette..... powertech har en genial og lynrask løsning... Den er så rask at du nesten får mailen før du har klikket. http://www.powertech.no/dokument.shtml?vis=79&count=3 Lenke til kommentar
yNx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 har du prøvd den da siden du er så negativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå