Pug Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 PC'en min bråker som en jetmotor, så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å dempe støydempe den? Bruke slike støydempende matter? Blir ikke PC'en veldig varm da? Må jeg ha ekstra kjøling da? Jeg har nesten ikke sett i en PC før... :oops: Vil det være et problem/vanskelig for meg å sette inn slike støydempende matter? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva har du av vifter i maskinen din nå da? Lenke til kommentar
esk Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Dersom du har brukbar luftgjennomstrømning i maskinen din vil det ikke ha mye å si på temperatur Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=6...d682269a92ee971 Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis du isolerer kabinettet med asfaltplater og matter ala biltema må du regne med en temperatur økning. Men dette burde ikke bli noe problem hvis du har noen vifter som skifter ut den varme luften i kabinettet. Disse kan igjen med fordel reguleres med en viftestyring eller en fanmate. Fordelen med en slik løsning er at du selvsagt får vekk mye av den irriterende støyen, og du kan regulere luftgjennom strømningen etter behov. Videre burde du sjekke opp ulike tråder i forumet som dreier seg og støydemping. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det er ofte harddisker som er synderen i støyproblem i kabinett. Enkelte harddisker gir fra seg en høyfrekvent lys som nesten ikke er til å holde ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå