eivinds Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er det noen som vet hvordan man fjerner (løsner og tar ut) bakseteryggen på en BMW E36? Baksetene kan ikke legges ned på bilen. Jeg har hørt at man skal trekke dem ut i toppen og skyve oppover, men de sitter i såfall ganske godt, så jeg vil gjerne sjekke med flere først så jeg ikke ødelegger festene. Er det f.eks. ingenting som skal løsnes fra bagasjeromssiden? -- Eivind Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Dette er riktignok ikke akkurat svaret du var ute etter, men skirver det allikevel Er det en bil du skal ha en stund og sikkert skru mere på, kjøp haynes boka først som sist! Den hjelper utrolig mye når man skal prøve å finne ut hvordan ting i bilen tas fra hverandre(og ikke minst settes sammen igjen!) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg stappa fingra i sprekke mellom sete og rygg og dro til blodspruten stod. Ryggen er bare klipset på.... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva slags karroseri er dette? Sedan, coupe, compact, touring etc? Lenke til kommentar
eivinds Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Dette er riktignok ikke akkurat svaret du var ute etter, men skirver det allikevel Er det en bil du skal ha en stund og sikkert skru mere på, kjøp haynes boka først som sist! Den hjelper utrolig mye når man skal prøve å finne ut hvordan ting i bilen tas fra hverandre(og ikke minst settes sammen igjen!) Jeg har faktisk Haynes boken Dessverre går de litt raskt fram av og til og nøyer seg med 'remove' eller 'unclip' på ting som sitter veldig godt fast. Bakseteryggen er en av de tingene jeg lurer på hvordan man fjerner... Jeg stappa fingra i sprekke mellom sete og rygg og dro til blodspruten stod. Ryggen er bare klipset på.... Både oppe og nede? Hva slags karroseri er dette? Sedan, coupe, compact, touring etc? Det er en sedan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå