PMnormal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det var faktisk tilsalgs på Gardermoen. Dog kjøpte jeg det ikke, og er glad for det. Roma var FANTASTISK, selv uten kamera Verdens dyreste fotobutikk? Hver gang jeg har vært innom taxfree-en på Gardermoen har alt kamerautstyr vært dyrere enn på JP eller FV. Når de andre solgte D70s kit til 6000, solgte de bare huset til samme pris og kalte det tilbud. Jada, billig på taxfree. Tenk på alle skattemessige fordelene den butikken har, og likevel er de dyrere enn enhver kjede og mange uavhengige butikker. De har faktisk noen butikker utenfor det internasjonale området, og jeg fant en mobiltelefon som faktisk var dyrere på taxfree-avdelingen enn i den vanlige avdelingen utenfor sikkerhetsjekken. De burde skamme seg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 LX3 mener jeg kostet 4400 ca på den butikken Ingen upris, men derimot dyrere som vanlig en butikkene utenfor. Stort sett alt på Gardermoen er dyrt med unntak av bokhandleren og selve taxfreen, men da kun på alkohol og røyk. Sjokolade er billigere på rimi, og parfyme er det ikke skremmende mye å spare på Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Butikkene på Gardermoen, og alle andre flyplasser, opererer etter idèen om at kundene har "Dålig tid, dårlig samvittighet, og god råd". Og det funker jo. Er mange flyplassbutikker som ligger helt i verdenstoppen i omsetning pr kvadratmeter. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er særdeles gode leieavtaler av forretningslokaler disse folkene har. De kan betale verdens høyeste kvadratmeterpris og likevel ha høyest overskudd pr. kvadrat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå