Speik Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Tittelen sier vel det meste. Fantasia-dvden er ute av produksjon, og er ikke i stock hos noen av de norske nettbutikkene. Hos amazon er det kun brukte utgaver / private selgere.. Hjelp noen? Vil gjerne ha den beste utgaven med plastikken på! Endret 1. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/6944/Fantas...00/Product.html Kan denne være aktuell? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 En glipp at jeg skrev Fantasia 2000, jeg er interessert i den originale Fantasia. Men det finnes en anniversary edition som inneholder begge filmene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/88044/Fanta...et/Product.html 3Disc edition. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Akkurat den utgaven der koster jo 200 pund factory sealed.. Hm, tror ikke jeg er så desperat. Etter mye googling ser det ut som det er bare privat personer som selger filmen, uansett utgave. Er generelt skeptisk til slikt, får se om jeg tar sjansen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Prøv Ebay, og se etter personer med bare gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Håper vi er så heldige at vi får se denne i en blu-ray utgave. Har Disney laget noen BD-release liste btw? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Kulturo skrev om dette i dag. link Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gleder meg til 2010. Heh ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå