kosteb00 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg har nettopp installert ny pc med XFX 790i ultra hovedkort. Problemet mitt er at pcn ikke vil shut down. Den har restarter seg. Jeg har gjort følgende: - oppdatert bios - resett cmos - reparert vista - installert vista på nytt - sjekket innstillingene i power management (alt ser ok ut) Er det noen som har hatt slik problem? Kan det være noe annet en hovedkortet? PCn er helt ny med Mist 1000w psu, 4 GB ddr3 minne og 280 GTX grafikkort. Den funket bra i begynnelsen men så plutselig dukket dette utrolig irriterende problemet opp. Endret 6. september 2008 av kosteb00 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ta en titt i bios Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 har sjekket biosen ja. ACPI er enablet og valgt S1 og S3 Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) endte opp med å installere en eldre bios og så den nyeste rett etter. Ser ut til å funke bra det. Endret 6. september 2008 av kosteb00 Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 FEIL. Det viste seg å være en kortvarig glede da problemet er tilbake igjen. Håper det er noen her som har litt peiling. Nevner igjen hva jeg har gjort i det siste: - oppdatert bios - byttet hovedkort (fra XFX til EVGA 790i ultra) - testet med 2 GB ram og 4 GB ram - et og to grafikkort - reparert vista - installert vista på nytt Jeg har diskutert med XFX support og vært online med Microsoft i India Ingen har klar å komme i nærheten av problemet. Min siste utvei er at det må være strømforsyningen. Kan det stemme? Har Mist 1000W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå