Gå til innhold

Last ned Red Alert gratis (PC)


Anbefalte innlegg

For de av dere som ikke får spilt C&C pga Vista eller annet, kan jeg foreslå WINE som et godt alternativ. Dette implementerer eldre (eller nyere) Windows APIer og gjør gamle spill spillbare. Wine er ikke en emulator, men et kompatibilitetslag som gjør at du kan kjøre nettopp sånne spill og andre, gamle programmer på andre systemer enn det var beregna til. Nå skal ihvertfall jeg kose meg med C&C!

Merk at Wine er for Linux og andre Unix-like systemer, og ikke Windows. Forøvrig er dette spillet rapportert å fungere bra der: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?...TestingId=19147

EDIT: Under wine 1.0.0 og 1.1.3 ihvertfall, se kommentarene

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
With this patch installed you are able to play multiplayer on the local network again on Windows 2000 and above.

This patch uses UDP for the network communication so it no longer requires IPX to be installed/configured.

 

Command and Conquer + Red Alert 1 patch

 

 

Ai Ai, den har jeg ikke sett før. Var jo relativt ny også den patchen, hvis det fungerer så blir det fest :D

 

Mangetakk!

 

Skal testes i morgen!

 

Det er fordi de som modder spille som før vite det først:P. Men ja det finnes mye rare patcher til C&C og Red Alert 1. Søk og dere finner.

 

 

Er Aftermath med?

 

 

Nei, EA har ikke gitt ut noen av exp pakkene noe som er rart.

 

 

 

---

 

Det som er rart er at gamer.no ikke har SATT at de ga ut Red Alert 1 pga Red Alert 3 men de ga det ut fordi de var 13 år og. Noe som er veldig viktig. :p Command & Conquer serien er 13 år og vil leve lenge til D:.

 

Du kan laste ned noen ringetoner som EA har til og med gitt ut ifra kjente fyrer ingame i spillene.

 

http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=63

 

eksempel: -

 

"Extra crispy." - Shock Trooper from Red Alert: Aftermath

 

- "Shake it baby!" - Tanya from Red Alert 2

 

De som har Xbox kan til og med laste ned Red Alert 3 Theme til Xbox'n sin hehe.

 

 

Er det ingen som har lagt merke til den lille baby kiroven på selve bildet?

post-131818-1220565752_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Er det noen måte å få ned scrolle-hastigheten in-game på(flytte oversiktsbilde)? Sitter og storkoser med meg Red Alert på laptopen, men scrollingen går håpløst kjapt, selv med den justert på minimum i spillet.

 

Sliter med dette jeg også, + at oppløsningen er dårlig. Men er kanskje ikke bedre å få det ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...