DuckDuckGoose Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tar nok tid dette:har god linje men 58.0 KB/sec Kan vel regne med og teste dette om 3 timer, for soviet disken og 6 timer til allied Lasta ned begge diskene på 10 min her på skolen. 700 kb/s i gjennomsnitt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Går greit å få igang på vista, men får ikke spillt multiplayer tror jeg... tror du trenger IPX støtte til det.. noen som vet hvordan man kan få til dette på vista? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som vet om det eventuelt funker over lan ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Går greit å få igang på vista, men får ikke spillt multiplayer tror jeg... tror du trenger IPX støtte til det.. noen som vet hvordan man kan få til dette på vista? Går det ikke på samme måte som i XP? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kan denne være til hjelp? http://planetcnc.gamespy.com/View.php?view...mp;id=186#Files Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gode minner fra dette spillet. Introfilmen er kanskje den som har gjort størst inntrykk på meg så langt fra noe spill, skikkelig klassiker! Noen som er enig at i introen så høres det ut som Hitler sine taler? Med litt fantasi høres det ut som også at det sies "Hitler". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Gode minner fra dette spillet. Introfilmen er kanskje den som har gjort størst inntrykk på meg så langt fra noe spill, skikkelig klassiker! Noen som er enig at i introen så høres det ut som Hitler sine taler? Med litt fantasi høres det ut som også at det sies "Hitler". Command & Conquer: Red Alert finner Albert Einstein opp en tidsmaskin, som han bruker for å dra tilbake i tid og eliminere Hitler. Han trodde at han med dette kunne redde verden fra grusomhetene som fant sted under andre verdenskrig. Det som imidlertid skjedde var at Josef Stalin og hans sovjetiske imperium tok Hitler-Tysklands plass, og resultatet var en ny verdenskrig. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 RA1 tidenes beste spill. RA2 skuffende.. RA3: er beta tester her og syns dette er ennu mer skuffende! men tilbake til RA1, jeg får installert dette på xp men grafikken er ikke helst som det skal være.. den er sikkelig lav, mvc tar jo hele skjermen. noen som vet hvordan jeg får satt grafikken her? har en sånn liten "ra1 hack" denne er grafikken slik den skal men maskinen låser seg med denne! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Red alert 1 kan spille over nettet med gamespy. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Smart trekk av EA Gamers. Gratis reklame i massevis for Red Alert 3 Det første spillet av Comand & Conquer kom ut gratis like før Tiberium Wars så... smarte trekk, men med gode gamle spill følger også krav om gode nye spill. Noe jeg ikke ser noe av i Red Alert 3 i vertfall... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gode minner fra dette spillet. Introfilmen er kanskje den som har gjort størst inntrykk på meg så langt fra noe spill, skikkelig klassiker! Noen som er enig at i introen så høres det ut som Hitler sine taler? Med litt fantasi høres det ut som også at det sies "Hitler". Command & Conquer: Red Alert finner Albert Einstein opp en tidsmaskin, som han bruker for å dra tilbake i tid og eliminere Hitler. Han trodde at han med dette kunne redde verden fra grusomhetene som fant sted under andre verdenskrig. Det som imidlertid skjedde var at Josef Stalin og hans sovjetiske imperium tok Hitler-Tysklands plass, og resultatet var en ny verdenskrig. Ja selfølgelig vet jeg det. Er jo ikke stokk dum. Men jeg snakker om intro videoen som viser spillet og ikke skuespillerne... Ja så er det vell Hitler som sies da. Lenke til kommentar
Hei på deg! Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) De som bruker vista og vil spille LAN; With this patch installed you are able to play multiplayer on the local network again on Windows 2000 and above.This patch uses UDP for the network communication so it no longer requires IPX to be installed/configured. Command and Conquer + Red Alert 1 patch ER gøy å lage mod til Red Alert enda . For deg som sier at Red Alert 2 og 3 er skuffende det er historien du må huske på. OG Red Alert 3 er mye bedre enn 2'ern. Endret 1. september 2008 av Anderwin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvis Red Alert 3 er bedre enn Red Alert 2, så kommer jeg til å måtte slutte på jobb.... Lenke til kommentar
Micern Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hehe, go gammel klassiker. Må vel nesten laste ned å sjekke hvordan det holder seg. Husker spesielt godt en sang fra spillet: "Hell March". Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Spillet kræsjer av og til for meg, spesielt på Soviet oppdraget der du skal eskortere de to bilene over elva.. Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Etter mye om og men. Her er løsningen for Vista/64-bit's brukere, enjoy: http://ra.nv17.com:1080/archive/utilities/...anager_0.98.exe Endret 1. september 2008 av Julepils Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg savner "halvt menneske, halvt maskin"-ansiktene fra TD, TS og RAs covere. Bare _se_ på coveret til RA3.. uff.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lurer på hvor mye penger de har svidd av på de skuespillerne... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Spillet vill ikke installeres på min PC grunnet mitt OS. Windows XP Pro x64. Noen ideer? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har du gjort som readme filen sier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg