Gå til innhold

om å dele land etter etnisitet

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe argument. Jeg ser at du heller angriper trådstarter med anntydning til at han er nazist og lignende. Hvorfor ikke diskutere på en skikkelig måte, klarer du ikke det?

Har du lest noe annet av trådstarter?

EDIT: Dessuten, har du lest innlegget. Det som startet denne tråden? Han sier jo at han vil ha norge for nordmenn.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe argument. Jeg ser at du heller angriper trådstarter med anntydning til at han er nazist og lignende. Hvorfor ikke diskutere på en skikkelig måte, klarer du ikke det?

Har du lest noe annet av trådstarter?

EDIT: Dessuten, har du lest innlegget. Det som startet denne tråden? Han sier jo at han vil ha norge for nordmenn.

Jeg sa jeg vi ha et norge uten muslimer.

Norge hadde spart en 10-20 milliarder på dette samtidig som at vi unngår borgerkrig og etnisk rensing i fremtiden.

Lenke til kommentar

Denne tråden stenges. Vi har klare retningslinjer hva rasisme angår, noe som også er pålagt oss gjennom norsk lov. Kvaliteten i denne tråden er heller ikke særlig å skryte over. Dette blir veldig mye flamebaiting og man kan mene hva man vil om hvor ytringsfriheten går og om det ideelt sett bør være tillatt å ytre ideene man har, også om de idéene kan karakteriseres som rasisme. Gjerne kjør en diskusjon på det, men ståa slik den er i dag så får man ikke lov til å fremme rasistisk motiverte ytringer på forumet. Jeg har full forståelse for at de med rasistiske meninger kan være irritert fordi de ikke får lov til å ha samme rett til å ytre seg som andre, i tillegg til at enkelte anti-rasister blir irritert fordi de ikke får muligheten til å føre en dialog med rasistisk motiverte. Men som nevnt, den diskusjonen får man ta i en egen tråd. Det er forskjell på forståelse og aksept, vi aksepter ikke rasisme på forumet.

Denne stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...