Kenneth Dammyr Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Samsung har sluppet et artig lite kamera som tar opp i H.264 på minnekort. Ikke koster det stort heller. Les mer Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Samsungs lille svarte? Burde det ikke da i alle fall være bilde av den svarte versjonen, og ikke den hvite? Og hva skjedde med informative overskrifter, slik som vi må ha på forumet? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Og hva skjedde med informative overskrifter, slik som vi må ha på forumet? Artikkel-tråder er fritatt fra de reglene, fordi artikkel-overskriften brukes... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Samsungs lille svarte? I motsetning til Maos lille røde. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Artikkel-tråder er fritatt fra de reglene, fordi artikkel-overskriften brukes... Det var nettop artikkeloverskriften jeg mente . Men jeg skal ikke slå meg vrang Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Enig at overskriften kanskje ikke helt samsvarte med resten, men bagateller er og blir bagateller Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Enig at overskriften kanskje ikke helt samsvarte med resten, men bagateller er og blir bagateller Tja omentrent som vi brukere tenker/mener når vi lager tråder her, Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tja omentrent som vi brukere tenker/mener når vi lager tråder her, Bare det at dere blir moderert - det gjør ikke artikkelforfattere ;-) Men så kan praten også dreie seg om artikkelens innnhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg