Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det har seg da slik at gjennom mitt liv (18 år) så har jeg vært velig lite syk, kanskje totalt 4 ganger. Som følger av dette er jeg ganske siker på at jeg har hypokondi (om det nå er slik det staves) Siden jeg er så lite syk blåser jeg opp selv den miste ting, jeg har både kreft svulser og diabetes. Uansett så er jeg vant til og stenge inne "problemene" mine og takle dem selv så jeg er ikke flink og kontakte lege. Jeg har også hatt Angst en aboslutt forferdelig sykdom. Dette er dels grunn til og gå til legen, eller? Mesteparten av grunnen min var at for ca 5 dager siden begynte jeg og få vondt i hodet. spesielt når jeg reiser meg opp, dette har jeg jo fått før når jeg resier meg fort opp og jeg kan bli svimmel og få litt vondt i hodet, men nå er det helt forferdelig, den ene gangen var jeg sikker på at jeg kom til og besvime og hadde store smerter i 30sek. Jeg kjennest på en måte ut som om veldig mye blod blir pumpet inn i hjernen veldig fort og på en måte trykker hard så det gjør ganske vondt. Og at hjernen min er litt "løs" så når jeg feks rister på hodet gjør det veldig vondt. I går kunne jeg ikke engang løpe uten og få sånne bølger. Jeg sov veldig lite i natt, og når jeg våknet i dag tidelig følte jeg meg ganske ok, men var litt skeptisk. Når jeg reiste meg opp i sengen fikk jeg litt vondt i hodet, var ikke sånn veldig gale men selfølgelig plagsomt, med en gang jeg er ute av sengen kjenner jeg at jeg har sikkelig vondt i magen og etter rundt 2minutter fikk jeg følelsen at jeg måtte spy så ut på verandaen bar det, jeg spydde ikke siden jeg kjempet i mot alt jeg hadde men presset var ganske dårlig i magen så tenkte at jeg skulle gå på toalettet og fant ut at jeg hadde en del diare. Akkuratt nå så føler jeg meg litt slapp, men ikke så veldig gale. Har litt vondt i hodet og veldig stikkende smerte i de 2 nederste ribbebeina på venste side. som kommer og går med 3-10sekunders mellomrom. Dette ble litt langt, men hva bør jeg gjøre? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Angst er definitivt en grunn å gå til legen. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Generelt sett er ikke helse noe du har så veldig mye å tjene på å diskutere i åpne forum på nettet. Svært lite medisinsk kompetanse her sammenlignet med hva du finner på et legesenter. Gå til legen du Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Joda, men angsten har jeg under kontroll. Lenge siden jeg hadde eit anfall Det var helst smertene i hodet og etc jeg lurte på. Og kanskje en del med hypokondien. (igjen om det er slik det staves) Har kun vært hos legen en gang som jeg kan huske i mitt liv, og det var for Angst, men men. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, jeg får nok det. Får nok ringe og høre med dem. Takk i hvertfall Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kan nok være greit å gå til legen ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå