Gå til innhold

Spørsmål angående Acer Aspire One recoveryprogram

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Hei, etter litt om og men har jeg endelig fått tak i recovery dvden med linpus på. Når jeg booter velger jeg å lage en usb recovery med min minnepenn. Alt går fint helt til jeg får beskjed om å velge hvilken usbenhet jeg vil bruke. Det kommer ingenting opp selv om min sandisk 4gb minnepinne står i. Når jeg trykker på neste står det at "er du sikker på at du vil gjøre dette da alt kan bli slettet osv".

Da tør jeg ikke fortsette på grunn av at jeg ikke fikk velge hvilken partisjon eller usbenhet. Kan jeg risikere å slette harddisken eller er det bare å kjøre på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, etter litt om og men har jeg endelig fått tak i recovery dvden med linpus på. Når jeg booter velger jeg å lage en usb recovery med min minnepenn. Alt går fint helt til jeg får beskjed om å velge hvilken usbenhet jeg vil bruke. Det kommer ingenting opp selv om min sandisk 4gb minnepinne står i. Når jeg trykker på neste står det at "er du sikker på at du vil gjøre dette da alt kan bli slettet osv".

Da tør jeg ikke fortsette på grunn av at jeg ikke fikk velge hvilken partisjon eller usbenhet. Kan jeg risikere å slette harddisken eller er det bare å kjøre på?

Hei

Prøv å vent noen minutter når du er på siden for valg av usbenhet, mener det kan ta litt tid før usbenheten oppdages..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...