Skugga Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvor kan man lete etter dette på forhånd? Er det kanskje noen helnorske guilds i anmarsj? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lurer på det samma. Lenke til kommentar
Hotman Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er med, skal spille både chaos og order. Så dersom noen har en site hvor man kan søke etc, gi oss beskjed. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Dere kan jo mekke et guild og dra med folk her fra forumet. ^^ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Heh, kanskje det. WoH = Warriors Of Hardware. Som en gang var Guild Wars clan. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) En forum guild ville aldri blitt noe seriøst men hadde vært gøy mens man lvler. ;> Endret 1. september 2008 av ttt Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) En forum guild ville aldri blitt noe seriøst men hadde vært gøy mens man lvler. ;> Det blir det man gjør det til. Endret 1. september 2008 av ttt Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Altid. ja hele tiden! :D Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Denne tråden ble jo et bra eksempel for å få folk til å bli interessert i forslaget om forum guild. Tror jeg prøver å få med folk jeg kjenner og møte noen flere ingame istedet.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ingen som gidder å ta for seg bryet å lage guild? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 vel vet folk hvordan det blir med servere og sånt da? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Synes det er artig med et norsk guild fra diskusjon.no i et nytt mmorpg, kanskje det ikke blir et dønn seriøst raiding guild, men det er meget greit mens man levler og i starten. Sign me up. Lenke til kommentar
MaskinenX Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei folkens! Vix Vita er en nystartet Destruction guild kun for norske. Vi vil i betaen bare satse på å samle sammen mange norske, ha det morro og utforske det Warhammer Online har å tilby oss. Etter betaen kommer vi til å satse masse på PvE & PvP. Der kan lese mer på: Vix Vita Mangler dere beta key, har dere fortsatt en liten sjangse til å bli med. Vi har noen key til overs som vi skal trekke mellom members i morgen kveld! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Høres bra ut! Får se hva det blir til med WAR-spilling på meg, men hvis det blir noe av, kanskje jeg får med noen venner og starter på serveren deres. Håper dere har planer å spille aktivt PvE også, ikke bare PvP Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er også interessert i dette. Leter helst etter et order guild, siden destruction er tungt overbefolket. Si ifra hvis noen vet om et order guild (trenger ikke være norsk) som kanskje trenger flere folk. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er et Norsk Order guild på Karak Eight Peaks som heter Full Flex. Gjør "/who Full" ingame for kontakt. Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Høres veldig morro ut med en norsk guild, meeeeeeeeen............... nå er jeg usikker på om det blir noe war på meg. Jeg spiller casual wow og snart kommer wotlk Problemet er at jeg fremdeles syns at wow er morro og at jeg ikke har tid til begge spilla:D Uansett bra tilltak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå