kjeb Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har instalert Garmin Mobile XT 4.10.60 Multilanguage, men klarer ikke og få den til og ta inn gps signalene i telefonen (får opp gps signaler i nokia maps...) Hvordan kan jeg få garmin mobile til og finne gps føleren i telefonen? Noen som har tips til dette? Endret 31. august 2008 av kjeb Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har du gått inn på instillinger i XT og satt gps-enhet til intern? Når du har gjort dette så restarter du XT. Har selv XT på min N958GB og det funker utmerket. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Da fikk jeg den til og finne gps'en men gratiskartet er for dårlig, kan jeg laste ned noe bedre kart til den? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kart kan du kjøpe på bl.a komplett.no: Eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351818 Kartene kommer på MicroSD og må legges manuellt over på N95 8GB'en. Guide for hvordan du gjør dette ligger på nettet. Google din venn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå