Aasberg Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tidligere sivilarbeider som sjekker inn. Jeg har allerede gjort førstegangstjenesten min, men når har jeg gått så langt som å søke overføring til militære ruller og bedt om innkalling i Januar, og jeg lurte egentlig på når innkallingen kommer i posten, etc? En annen ting, er at jeg har lurt på hva jeg skal gjøre når jeg er der (skal i luftforsvaret) og force protection eller hva det heter, og sanitet ser begge deler spennende ut. Hva er sjansene for å komme inn på den jeg vil ha av disse, og hva er mulighetene for videre karriere i forsvaret innen dem? Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tidligere sivilarbeider som sjekker inn. Jeg har allerede gjort førstegangstjenesten min, men når har jeg gått så langt som å søke overføring til militære ruller og bedt om innkalling i Januar, og jeg lurte egentlig på når innkallingen kommer i posten, etc? En annen ting, er at jeg har lurt på hva jeg skal gjøre når jeg er der (skal i luftforsvaret) og force protection eller hva det heter, og sanitet ser begge deler spennende ut. Hva er sjansene for å komme inn på den jeg vil ha av disse, og hva er mulighetene for videre karriere i forsvaret innen dem? Den endelige inkallingen blir sendt ut i disse dager, så burde være i postkassa iløpet av få uker. Det andre kan jeg ikke hjelpe deg med! Lenke til kommentar
Aasberg Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 ringte vpv og fikk svaret 'sendes om noen uker', så da var det klart, men er det noen som vet noe om sanitet/force prtoection i luftforsvaret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå