rasputin_g Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 spiller aktivt wow og snart warhammer, og merker jeg blir sliten i underarmen og skulderen fordi albuen min blir hengende i løse lufta. problemet kunne sikkert blitt løst med et custom-made skrivebord e.l., men jeg husker en kompis av meg hadde albuepute som via en leddet løsning var festet til skrivebordet. litt vanskelig å forklare med ord, men noe ala dette her, bare med en u-formet pute på. klarer ikke finne noe sånt i websjapper, og heller ikke på de lokale el- eller kontorforretningene. noen som vet hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kjøp deg ett hjørnebord og sett tastatur og mus akkurat i bua. da får du genial støtte til underarmen. Den blir liggende å hvile på bordplata. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hva med f.eks denne? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1873 det er forøvrig gratis frakt. leveringstid: 8-14 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå