cruelphotography Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 ...and now for something completely different.. en lite serie om sko, oppgaven var foto av ett produkt (valgte i dette tilfellet sko), ville ha noe litt kreativt og annerledes, siden oppgaven var veldig fri =) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Definitivt spennende konsept. Fine graderinger, farger og utsnitt, artig at noen av bildene består av "to sider av samme sak". Fungerer veldig bra for meg; fargetemaene i de ulike bildesettene er fine. Synes kanskje at bilde nummer 3 blir litt rotete. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nr 1 har noe sært og spennende over seg, men ikke med den saken til venstre. Ellers var nr 1 på bilde nr 2 bra, men vet ikke om den ballbingelignende saken passet i bakgrund. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ok.. hvordan fikk du til bilde nr 3.. der du ser ovenfor og ned.. ikke si at du lå oppå "bommen" hehe. flotte farge toner. Merkelig at det ikke har kommet flere kommentarer på disse. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Liker egentlig nummer 3, i hvertfall det første bildet på den. Er kanskje litt uskarpt. Det andre bildet har kanskje fokus et sted litt lenger nord enn skoområdet, og kan være litt distraherende. Det fungerer bra ved siden av det første, men som selvstendig bilde, ville jeg ikke gjettet at sko var temaet. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nr 1 & nr 3 er favorittene mine. Nr1 er stram og fin, og nr 3 er livat. (Selv om fokus i bildet til høyre gjerne kunne vært litt nærmere skoene sånn for motivets skyld) De andre er jo ikke dårlige de heller - men ser litt snapshotta ut nesten.. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dødskult konsept. Syns dette fungerte bra. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 @garanti, bra du synes det var ett spennende konsept. @olsen, "saken" er himmelen, mao er bildet PoV nedover og PoV oppover. og det er for meg en viktig del av bildet. mulig ballbingen ikke hadde trengt å vær der, men det er på en lekeplass, og da ser jeg ikke så mye problemer med å plassere det litt mere i miljøet. @dev, jenta holdt kamera og pekte nedover med autofokus, 8 bilder i sekundet på 24mm.. :=) @jp, jepp de skal se litt random ut, (noen av de er ganske random også, da jeg har tatt endel fra litt rare vinkelr der jeg ikke hadde muligheten til å se gjennom søkeren) @abbarv, bra du likte de =) ganske fornøyd selv også. ikke akkurat den type bilder jeg vanligvis tar =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 aha.. du juksa.. jeg som så for meg at du lå stolpen og tok bilda Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 haha =) litt juks må vær lov =D Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 skal jeg huske .. jeg som så formeg diverse klatre skener der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå