Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, skjønner det. Men det jeg lurer på er en god opener, og om facebook er veien å gå først. Noe jeg har fått blandede svar på. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Åpnere finnes det mye av: Har du hest? Åh, jeg trodde alle prinsesser hadde hest Er du fra sverige- det magiske landet i østen? Hva synes du om denne jakken/skjorten (eller annet plagg du har på deg) Jeg vet den er sexy, men er redd den er for sexy! - Visste du at 93% av alle jenter onanerer i dusjen mens 7% synger, vet du hva de synger? Hun svarer nei, slik er det iallefall i 99% av tilfellene og da svarer du med: Du må være bland de som onanerer i dusjen eller blandt de 93% - Opptil deg. Jeg har opplevd at en jente ble små snurt når jeg fortalte dette her night-game til og med.. da hun svarte meg med: "Du er skikkelig drøy" om hun skulle teste deg må du være sterk hopp ikke inn i hennes feller. Denne jenten synes ikke noe om meg i starten, men likte meg godt etterhvert, kun fordi jeg stod på mitt og viste meg som sterk. Siste: Du kan gjøre det natural stil og bare presentere deg ved ditt navn og være glad. Du går på samme skole så dere har vel sett hverandre endel, da bør det ikke være vanskelig starte en samtale. - Åpnere brukes kun for å få igang en samtale - og er hun sosialt oppegående vil hun også gjøre sitt for at samtalen ikke dør, dog må du være innstilt på å kunne drive samtalen om hun f. eks er sjenert. Noe som ofte forekommer med noen jenter. - På siden: Jeg går selv på VGS, og enkelte personer i klassen synes det er rart at jeg kjenner så mange på andre trinn enn mitt. Hvorfor? Fordi jeg er åpen, gir faen, er komfortabel og har selvtilliten til å prate og ha det morro, flørter også med jenter som er lekne Endret 24. september 2008 av Cape Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noe av det som hemmer meg noe når det gjelder å bare snakke med alle om alt mulig er at jeg rødmer veldig lett, men har lært meg å leve med det. Tenker at jeg bare skal drite i det, men det er ofte lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Noe av det som hemmer meg noe når det gjelder å bare snakke med alle om alt mulig er at jeg rødmer veldig lett, men har lært meg å leve med det. Tenker at jeg bare skal drite i det, men det er ofte lettere sagt enn gjort. Jeg rødmet før, men etter at jeg har tvunget meg selv til å snakke med jenter og bli kjent med jenter så blir jeg ikke det lenger. Du må gi faen, det spiller ingen rolle om noen jenter skulle merke at du rødmer. Mest sannsynlig vil de synes det er søtt, ikke noe annet. Det er ikke slik at jenter biter deg fordi du rødmer. De tenker bare litt annerledes enn gutter. Endret 24. september 2008 av Cape Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, okay. Prøver å drite i det så mye jeg kan egentlig. Men er fortsatt litt usikker på approach-delen, har ikke mye erfaring med det fra før, har vært det motsatte kjønn som har kommet til meg tidligere. Du tror jeg bare skal gå bort til henne eller følge etter henne også si "Er du fra sverige- det magiske landet i østen?" Blir litt korny kanskje? Er egentlig fan av den vanlige, "Hei, trives?" bla bla, men det funker kanskje ikke så godt. Egentlig er ikke dette et stort problem, klarer sikkert fint å føre en ok samtale, men er usikker i og med at jeg liker jenta en del. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Om hun beveger seg må du _ikke_ følge etter henne. Beste er å approche henne når hun står stille et sted, om man følger etter henne blir det teit. Står hun alene vil det nok være lettere for deg enn om hun skulle stå med en bunch med venner. Det var bare noen eksempler på åpnere, det finnes 1001 forskjellige. Det første du sier har egentlig ikke så mye og si, det som betyr noe er dog hvordan du er. En åpner skal kun brukes for å få igang en samtale. Det eneste jeg gjør på skolen er: Jeg holder meg konsekvent unna alle jenter i klassen, dette fordi om det skulle oppstå en situasjon som er litt klein så vil man slippe så den personen "hele tiden" - Vær deg selv, men vær den beste versjonen av deg selv! Endret 24. september 2008 av Cape Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hva med..den gamle slageren "Hei" ? Kanskje bygget opp med en slik; "Hei, deg husker jeg fra ungdomsskolen. Du gikk et trinn under meg gjorde du ikke? <insert name> ikke sant? Husker deg skjønner du.. <hvis du tør:>har alltid syntes du var så søt/stygg(eller noe du synes passer), du har vel ikke lyst til å være med på kino en dag da?" Personlig er jeg veldig fornøyd med denne linjen, dikta den akkurat nå. Men dette er noe jeg kunne klart å si, det er ikke på noen måte flaut å komme med noe slik, men bør brukes når du støter på henne alene.. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hva med..den gamle slageren "Hei" ? Kanskje bygget opp med en slik; "Hei, deg husker jeg fra ungdomsskolen. Du gikk et trinn under meg gjorde du ikke? <insert name> ikke sant? Husker deg skjønner du.. <hvis du tør:>har alltid syntes du var så søt/stygg(eller noe du synes passer), du har vel ikke lyst til å være med på kino en dag da?" Personlig er jeg veldig fornøyd med denne linjen, dikta den akkurat nå. Men dette er noe jeg kunne klart å si, det er ikke på noen måte flaut å komme med noe slik, men bør brukes når du støter på henne alene.. Haha, si "har alltid syntes du var så stygg" <--- garantert positiv respons Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hehe, ja, men altså.. han må jo si det han føler, ikke det jeg skriver men om det er det han føler, så får han vel si det da Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hehe, har en følelse av at han synes hun er pen/søt/vakker/nydelig osv med tanke på navnet på innlegget: Interessant jente i vg1. Ikke vet jeg, kaaan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, ordet "stygg" kommer nok ikke opp når jeg tenker på henne. Men joda, bra forslag, vargaz. Ser hva som skjer. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var mest for å få oppmerksomhet på innlegget slik at dere ikke bare skumleste det og tenkte huh... javel.. jeg mener det seriøst prøv dette.. si hvordan det funket, mulig jeg må komme må forslag til hvordan man går fram når man er interessert i noen til brødrene mine engang i tiden. Om de ikke spiller på feil lag da... da må de likvideres. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Klyp hun i puppen. Jeg har begynt med det i det siste, så nå er det bare et tidsspørsmål før ting slår an for meg. .. Neida, men seriøst. Hva i helvete skjer med "er du fra magiske landet blablabla"- og "jenter onanerer så så mye blablabla jeg driter meg ut blablabla"-dritten? Er noe av det verste jeg har hørt på lenge... Skal ikke slå til med "faren din må være baker, for du har så fine brød" mens vi er så godt i gang? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Det spiller ingen rolle hva du sier, så lenge du kan stå for det. Poenget som jeg har understreket tidligere er ikke hva du sier, du skal bare starte en samtale. Jeg står for alt jeg gjør med jenter, om folk liker det jeg gjør eller ikke får være opptil dem uten at jeg bryr meg et sekund. Jeg er ikke slem, jeg er ei heller ond med jentene og lar de være i bedre stand etter enn når jeg fant de. Da er alle fornøyde. De gangene jeg tøyer strikken og står for det jeg sier med selvtillit og autoritet så kommer jeg unna med nesten hva som helst. Endret 24. september 2008 av Cape Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Okay, takk for tips. I det siste har jeg ikke sett henne faktisk, litt kjedelig. Nå er det én uke igjen før høstferien, og jeg håper jeg har mot nok til å ta kontakt denne uka. Dumt at jeg er bortreist når hun er på den festen jeg vet hun skal på. Men men, jeg får håpe på det beste. At situasjoner passer slik at det å ta kontakt, ikke blir veldig unaturlig og rart. Men hvis jeg ikke greier/har mulighet til å ta kontakt denne uka, er det da lurt å sende en melding på facebook elns? "Så du skulle på den og den festen", eller noe sånt? Den jeg hadde dratt på, hadde det ikke vært for at jeg er bortreist noen dager i ferien. Har nå fått vite at det er et par jenter i klassen som er venninner med henne, men det dumme er at jeg har ikke så mye kontakt med dem, så blir litt rart å bare komme å spørre, "dere kjenner henne?". Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du treffer henne senere uansett, du har ikke dårlig tid har du vell? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så du mener jeg bare bør vente til etter ferien? Har høstferie i neste uke. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så du mener jeg bare bør vente til etter ferien? Har høstferie i neste uke. Ser du henne så kjør på, da kan dere f.eks finne på noe i høstferien, jo lenger du venter jo verre blir det jo hvis det ikke skulle gå din vei, right? Får du avslag får du avslag, man dør ikke av det, man lærer bare Good luck! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skal ikke være i hjembyen min fra i morgen til torsdag i neste uke, så er bortreist mesteparten av ferien, så å finne på noe da ville være noe vanskelig. På fredagen og lørdagen i neste uke har jeg også planer. Hmm, jaja. Jeg får håpe at hun ikke møter noen kjekke karer på den festen som jeg så gjerne skulle dratt på som er i ferien da jeg er bortreist. Krysser fingrene for at hun ikke gjør det... Har noen kompiser som skal på samme festen som hun, men å be dem snakke med henne om meg blir jo feil og rart. Da blir det vel forhåpentligvis kontakt etter ferien somehow. Førstegangskontakt på facebook er bare rart og teit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå