Sultana007 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei Noen ganger når jeg starter bilen , så vil ikke cdspiller slå seg på.. må slå av og på flere ganger før cdspiller slår seg på har jeg flax så starter den med 1 eller 2 omgang Hva er det som har skjedd ?? på tide på nytt batteri ?? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lettere å si hva det ikke er. Det er ikke noe galt med batteriet ditt. Så lenge batteriet klarer å dra rundt motoren, klarer det heeelt fint å dra rundt en cd-spiller. Napp ut spilleren og mål ut strøm inn på spilleren når feilen oppstår, så vet du i alle fall om feilen ligger i eller før spilleren. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Rens kontaktene mellom frontpanel og spiller... en Q-tips eller annet egnet duger. Regner med hele spilleren altså er helt død inntil du får slått den på, og at det ikke bare gjelder CD-avspilling? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Rens kontaktene mellom frontpanel og spiller... en Q-tips eller annet egnet duger.Regner med hele spilleren altså er helt død inntil du får slått den på, og at det ikke bare gjelder CD-avspilling? Helt riktig , hele cdspilleren er død.. Også når jeg skal lagre radio kanaler også så mister jeg memory'en når jeg slår av bilen og på .. skal ta å måle å rense Endret 1. september 2008 av Sultana007 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ah, da har du trolig dårlig kontakt på konstant + forbindelse. Forsvinner minnet vær gang du slår av tenninga? I såfall er trolig minne og tenningspluss byttet om eller satt sammen på tenningspluss. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) japp,minnet forsvinner hver gang jeg slår av tenninga hvilken farge er de ? Endret 1. september 2008 av Sultana007 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Normalt sett skal gul ledning fra spilleren ha konstant +, rød ledning kobles til tenning. Står spilleren koblet inn via en ISO-kontakt kan stikkene i kontakten være satt anderleses slik at rød og gul blir koblet feil. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fått skikk på saken? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 har brukt q tips og fått renset det , det hjalp ikke mye .. finner ikke kliper man bruker får å ta ut cd spilleren ,vet du hvor jeg får kjøpt dem ?? det er en pioneer deq1000e (tror jeg ) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvis du er veldig forsiktig regner jeg med at det er mulig å få den ut med hjelp av 2 tynne skrutrekkere. Funka ihvertfall det på min gamle pioneer spiller, men man KAN som sagt ødelegge festene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå