Lord-of-the-End-Times Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei. Jeg lurer paa om det er mulig aa koble et tastatur til ps3en og laste ned msn til den? evnt hvordan? Prøvde å laste rett ned men det gikk jo k ikke overaskende ikke... Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 da må du installere linux eller vista, begge går men da er nok linux og anbefale, selvom det er veldig tregt det også Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 www.ebuddy.com (om du ikke tok den), er en webbasert client. Har ikke testet denne på PS3 selv, men synes den er bra på pc. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei. Jeg lurer paa om det er mulig aa koble et tastatur til ps3en og laste ned msn til den? evnt hvordan? Prøvde å laste rett ned men det gikk jo k ikke overaskende ikke... Tastatur kan du koble til via USB-kabel eller trådløst via Bluetooth. Men du kan ikke installere programmer beregnet på Windows og tro at de på noen måte skal fungere på en PS3. En web-klient er det eneste som kan muligens fungere, men du kan da ikke være online samtidig som du spiller spill eller ser film, kun når du har web-browseren fremme. Du kan installere Linux og bruke MSN-klienter der, men dette er definitiv mer for avanserte brukere. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 pluss at linux er veeeeldig tregt, som jeg sa før kan du få vista og, men da står nesten det stille (tror det var snakk om en time start-up). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 www.ebuddy.com Ebuddy virker, men det er utrolig dårlig på ps3'en. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 pluss at linux er veeeeldig tregt, som jeg sa før kan du få vista og, men da står nesten det stille (tror det var snakk om en time start-up). Hvordan skal du få et x86-operativsystem som Vista til å fungere på PS3 og Cell som er bygget på STi-arkitektur? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 pluss at linux er veeeeldig tregt, som jeg sa før kan du få vista og, men da står nesten det stille (tror det var snakk om en time start-up).Hvordan skal du få et x86-operativsystem som Vista til å fungere på PS3 og Cell som er bygget på STi-arkitektur? Vista på PS3 (via emulering)-> http://www.engadget.com/2008/08/05/vista-g...d-as-you-think/ Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 25min for å boote, alle burde ha Vista på sin PS3 imo! Bare fordi man kan, betyr ikke det at man skal >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå