tobakksblad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hei, er det noen som gidder og gi en anmeldelse på hvrdaan petterøe's gul er ? altså petterøe's karvet blad. har lyst til og prøve denne tobakken, men lurte på om jeg kunne få litt info om hvordan den er . ;D Endret 31. august 2008 av tobakksblad Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Kan eg få spørre kvifor du har lagt ved eit bilde med nokon unger? Edit: Du bytta. Endret 31. august 2008 av xersess Lenke til kommentar
tobakksblad Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Kan eg få spørre kvifor du har lagt ved eit bilde med nokon unger?Edit: Du bytta. feil bilde xD Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sterk. Gikk ihvertfall for å være det sterkeste før i tida, i følge fadern. Lenke til kommentar
tobakksblad Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Sterk. Gikk ihvertfall for å være det sterkeste før i tida, i følge fadern. vet du hvordan den er i smak? ;P lik noen andre tobakker ? eller er det typpisk petterøes smak? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå