mrleed Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei, jeg har fått eg problem med min pc. når jeg skal spille steam spill som counter strike source og team fortress 2 starter den seg selv på nytt helt uten videre. Dette skjedde for førstegang etter att jeg hadde instalert pcen på nytt. Jeg har Windows Xp Professional SP3 Kunne noen hjelpe meg, så hadde det vært fint!! Takker for svar:D Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan restarter den seg? Etter BSoD, helt plutselig svart skjerm eller kommer d evt. en feilmelding først Lenke til kommentar
mrleed Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Det blir plutselig helt svart skjerm ja, det kommer av og til feilmedling når jeg kommer inn på pcen igjen. Det som er litt rart er att det bare skjer med steam games, ikkje andre!!! Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Start -> Min Datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Oppstart og gjenoppretting -> Uncheck boxen med "start på nytt automatisk". Hender den skaper problemer med forskjellig hardware i spill. Hadde dette problemet når jeg spilte Silent Hunter 3 på min gamle maskin med AMD64 prosessor, å det fikset seg ved å ta av den haken... Lenke til kommentar
mrleed Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Start -> Min Datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Oppstart og gjenoppretting -> Uncheck boxen med "start på nytt automatisk". Hender den skaper problemer med forskjellig hardware i spill. Hadde dette problemet når jeg spilte Silent Hunter 3 på min gamle maskin med AMD64 prosessor, å det fikset seg ved å ta av den haken... Jeg prøvde det, men det er fortsatt det samme problemet. Det kom opp en anna feilmelding, der står det forskjelige ting som det kan være feil med.. Lenke til kommentar
mrleed Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hei, jeg får opp denne feilsignaturen: BCCode : 1000007f BCP1 : 0000000D BCP2 : 00000000 BCP3 : 00000000 BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1 viss dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
mrleed Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg har funnet ut problemet som var med pc-en min. Skjermkortet hadde ta kvelden. Viss denne feilmeldinga kommer opp kan det være skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå