ZyNTaX_1337 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hei. Trenger hjelp med å finne programvare som gjør jobben jeg trenger gjort. Her er litt om oppsettet dette skal brukes i. 2 PC'er som kasse pc'er 1 Kontor maskin + muligens en server. Trenger ett butikkdata system som gir meg muligheten til lagerstyring, kontantsalg, servicedel, kundekartotek, leverandørkartotek. Tanken er her at alle pc'ene er nettverk, alle salg og annen info blir lagret på server slik at alle pc'ene kan hente opp denne informasjonen. Kom med tips om hva som er bra. Kan strekke meg til cirka 20000 i innkjøp av programvare. Endret 31. august 2008 av ZyNTaX_1337 Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Mulig Mamut eller Datax har noe slikt? De er hvertfall ledende innenfor økonomi/regnskapsløsninger for bedrifter. edit: Glemte jo Visma da.. Endret 1. september 2008 av semtex Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 2 kasser, 1 kontor pc, og muligens server ?... Antar at kontor pc blir server, om ikke server blir kjøpt da ? .. Men uansett. så snakker vi "very small business" her da vil tro at Mamut er rette veien å gå da. http://www.mamut.com/no/butikkdata/ Men om du ikke har tenkt å drifte dette 100% selv, så ville jeg nok heller tenkt litt i baner av å finne ett firma med konsulenter som leverer butikkdatasystem i din klasse, også sett hva de har å tilby av merker og produkter. Mamut er ganske kjent i Norge, så det vil være forholdsvis enkelt å få support på den vil jeg tro. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) bruker navision der vi jobber. Har alle modulene du nevner der. Tidligere brukte vi unimicro, men der hadde vi aldri noen servicedel. Edit: aner ikke hvordan prisen er på navision. Men tror den muligens er noe dyrere enn 20 0000 Endret 14. september 2008 av trrunde Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Navisjon heter nå Microsoft Dynamics NAV. Trur det blir litt overkill. Ta en telefon til Visma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå