Abnorm Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Spesial laget stuebord? Har lenge vært på jakt etter det ultimate stuebord, men har ennå ikke lykkes. Så nå lurer jeg på om det finnes noen som lager bord etter bestilling? Jeg ønsker en gjennomført stil der det meste av møblene passer hverandre, noe dagens stuebord ikke representerer. Har funnet flere bord, men alle har noen minuser. Enten er de for korte, for smale, feil farge, feil materiale osv. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Spesial laget stuebord? Har lenge vært på jakt etter det ultimate stuebord, men har ennå ikke lykkes. Så nå lurer jeg på om det finnes noen som lager bord etter bestilling? Jeg ønsker en gjennomført stil der det meste av møblene passer hverandre, noe dagens stuebord ikke representerer. Har funnet flere bord, men alle har noen minuser. Enten er de for korte, for smale, feil farge, feil materiale osv. Var i samme situasjon som deg for et år siden. jeg ville ha et eikebord, men endte med å lage det selv. Norske møbelbutikker er for ensartet og alt er bare siste skrot på markedet i spon som regel. Litt jobb, men jeg synes det var verdt det. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg kan jo fortelle litt om mine krav. * sort høyglans * lenge 160cm Endret 2. september 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet hva høyglans blir kalt på engelsk? Tenkte jeg kunne søke lykken utenfor landet grenser. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet hva høyglans blir kalt på engelsk?Tenkte jeg kunne søke lykken utenfor landet grenser. Kalles som regel bare glossy eller high gloss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå