stianrp Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvordan blir dette på pc ? Tenkte på formatet ? Hva skjer hvis du f.eks kjører fullscreen i media player med en 4:3 film? Blir det svarte striper på sidene? Lenke til kommentar
stianrp Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Nei vel! ingen som har widescreen.... da blir jeg den første da 8) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det kan du vel stille på kan du ikke? Om du vil strekke ut bildet eller om du vil ha svarte kanter på sidene. Er iallefall slikt på de fleste WideScreen TVer jeg har vært borti... Lenke til kommentar
aarflot Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Så lenge du kjører 4:3 format på en widescreen tv, som er 16:9, så vil du få sorte striper (vertikale) på høyre og venstre side av bildet. Du kan riktignok strekke på bildet, men du vil da enten kutte topp og bunn for å redusere kantene på siden, eller ødelegge proporsjonene på bildet. Endel WS tv'er har en 14:9 funksjon som er fin for 4:3 sendinger, denne kutter topp og bunn, og du får fylt ut mer av skjermen uten å ødelegge proporsjonene. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg bruker 14:9 på min widescreen tv, er greit det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå