davidmartinsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hei, Har ett eller flere problem. Har laget en timeliste, men jeg vil også at når jeg skriver inn når jeg kommer og når jeg går at den setter normal arb. tid i en kol. og overtid i enn annen, er dette mulig, i så fall hvordan ??? Legger ved listen slik den er nå All hjelp motas med STOR takk Obs: glemte å si bruker office XP pro Eng David timeliste2.txt Endret 31. august 2008 av davidmartinsen Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Da må vi vite hvilke regler som gjelder for brukeren; normaltid, hvilken overtid som kvalifiserer til 100%, om du har fleksitidsregnskap, ... Men se om http://www.cpearson.com/excel/overtime.htm får deg i gang. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
davidmartinsen Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Da må vi vite hvilke regler som gjelder for brukeren; normaltid, hvilken overtid som kvalifiserer til 100%, om du har fleksitidsregnskap, ... Hei, vel, husker ikke når det går over til 100%, men det kan jeg jo finne ut av.. Men se om http://www.cpearson.com/excel/overtime.htm får deg i gang. Tnx, denne skal jeg se på... Mvh David Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå