Kaeso Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det flaut men, eg har nettopp begynnt å spille Warcraft III, og har mega-problem med taktikken her! I StarCraft var det enkelt, med Zerg-rush og Hydralisk-drop og M&M (marine & medic)... Men åssen taktikker er det i WarCraft III da? Tips? Samme åssen rase! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Her er min undead taktikk: Man begynner med tre 'workers' og en ghoul. Sender umiddelbart alle 4 mmot gullmina, trøkker p hovedbygninga for å bygge en te worker, sende ghoulsen etter wood, så tar en worker og summoner først altar of darkness(?) så Crypt så sånn der "mat"bygning. så henter jeg dreadlord først, og tar han og 4 ghouls og går å creeper (undead suger når det kommer til rushing), så oppgraderer jeg hovedbygninga og bygger graveyard, så jeg får lich-heroen. Så tar jeg de to heroene og finner en bygning der man kan kjøpe neutral creeps, så creeper jeg vilt med de, mens jeg bygger tre sånne necromancer bygninge, så masser jeg necros, og med sine skeleton warriors leder jeg en storstilt invasjon av alle mine fender Om fienden er Orcs, så kanskje jeg hiver på et par abominations, sånn at de kan holde unna de ville orcene, mens necromanceran gjør sitt. (Orcs er litt for god meele) Lenke til kommentar
t(o_O)t Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hmm.. her er vi proe i war3 ser jeg ^^ ok. først og fremst, er det altid lurt å gå crypt før altar (utenom hero rush da) og ud er den beste rushe rasen, bare så det er sagt. Bygg altid 1 extra acyolote (så du har 6) som du kan scoute med (scouting er nøkkelen til suksess =D) her en er fin grunnleggende bo: alle acyolotes til gull, utenom en som summoner crypt og ziggurat, bygg 1 ny acyolote, bygg altar, 1 ny acyolote, ziggurat, og pump ghouls for alle penga. Mens du creeper med heroen din (som burde være deathknight, han eller dreadlord creeper bra alene) når du får råd, opg. du necropolisen din, bygg en graveyard, avhenigig av hva du har tengt å gå, begynner du å oppgradere attackarmor. når halls of the dead er ferdig, goer du en ny accyolote, som du sender for å scoute. du burde ha renska en guldmine for creeps nå, så bygg en acyolote til å få deg exp. du har funnet ut hva fienden går, med scoute acyoloten din, så du bygger det som kontrer det (f.eks hvis han goer chims, så skaffer du deg gargyoles) en viktig ting du burde lære fort, er armor typer, fordi det er ***** viktig. når du er på b.net, velg custom games å se om noen hoster micro warz, det er god trening med micro. aye, håper å se deg på b.net en gang i fremtida ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå