Akrabra Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sær emnetittel, men who cares. Ps3 dvd drevet gikk idag, hvordan går jeg frem osv. Har ikke fått en ødelagt før, kjøpte den over internett på cdon.com Kan jeg bare ringe sony norge eller Nordisk film eller hva enn (?) så sender de meg en retur ting eller? takker for alle svar. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skremmende hvor mange som har fått sin ps3 ødelagt. Men tror du må kontakte CDON. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når jeg prøvde å kontakte Sony Norge fikk jeg klar beskjed om å levere den gjennom en butikk. Kommer vel å ta en god stund før din er ferdig. Først skal du sende den til CDON, når den endelig kommer fram dit må vel den til en slags kontroll, når den er ferdig i kontrollen må den til Nordisk film med sin jævlige kundeservice og så må den tilbake samme vei.. Kan ta sin stund Kan jo levere den gjennom Expert så sender de den videre. Utifra hva jeg har lest bruker de faktisk omtrent 2-3 måneder på å sende en NY Ps3 til deg. Har du en 40 giga kan du jo refundere pengene, har du en 60 giga derimot kan det ta en god del tid. Litt personlig erfaring her, jeg refunderte pengene til 40 gigaen min etter 2 måneder fra Lefdal. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ouch 2-3 måneder O.o rekker ikke LittleBigPlanet da -.-' PS3en funker men jeg må resete konsollen for hver gang jeg skal til menyen, er stuck på bølge skjermen <.< Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når jeg prøvde å kontakte Sony Norge fikk jeg klar beskjed om å levere den gjennom en butikk.Kommer vel å ta en god stund før din er ferdig. Først skal du sende den til CDON, når den endelig kommer fram dit må vel den til en slags kontroll, når den er ferdig i kontrollen må den til Nordisk film med sin jævlige kundeservice og så må den tilbake samme vei.. Kan ta sin stund Kan jo levere den gjennom Expert så sender de den videre. Utifra hva jeg har lest bruker de faktisk omtrent 2-3 måneder på å sende en NY Ps3 til deg. Har du en 40 giga kan du jo refundere pengene, har du en 60 giga derimot kan det ta en god del tid. Litt personlig erfaring her, jeg refunderte pengene til 40 gigaen min etter 2 måneder fra Lefdal. Kan man refundere pengene på en 40 GB PS3? Er du sikker på dette, og refundere pengene vil egentlig si å heve kjøpet? Står det noe om dette i forbrukerkjøpsloven? Jeg leverte inn min defekte 40 GB på Gamestop for snart 5 uker siden, og den er enda ikke ferdig reparert! Spurte butikken om jeg hadde rett til å heve kjøpet, men fikk nei som svar... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Om det tar 2-3 måneder kan du vel heve kjøpet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 fy f, er like før jeg bare kjøper en ny hvis det skal ta så inne i helvetes lang tid. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når jeg prøvde å kontakte Sony Norge fikk jeg klar beskjed om å levere den gjennom en butikk.Kommer vel å ta en god stund før din er ferdig. Først skal du sende den til CDON, når den endelig kommer fram dit må vel den til en slags kontroll, når den er ferdig i kontrollen må den til Nordisk film med sin jævlige kundeservice og så må den tilbake samme vei.. Kan ta sin stund Kan jo levere den gjennom Expert så sender de den videre. Utifra hva jeg har lest bruker de faktisk omtrent 2-3 måneder på å sende en NY Ps3 til deg. Har du en 40 giga kan du jo refundere pengene, har du en 60 giga derimot kan det ta en god del tid. Litt personlig erfaring her, jeg refunderte pengene til 40 gigaen min etter 2 måneder fra Lefdal. Kan man refundere pengene på en 40 GB PS3? Er du sikker på dette, og refundere pengene vil egentlig si å heve kjøpet? Står det noe om dette i forbrukerkjøpsloven? Jeg leverte inn min defekte 40 GB på Gamestop for snart 5 uker siden, og den er enda ikke ferdig reparert! Spurte butikken om jeg hadde rett til å heve kjøpet, men fikk nei som svar... Jeg leverte min i midten av august, og fikk den tilbake etter 10 dager.... (40gb). Jeg kjøpte min på Elprice, så leverte den der. Det dumme er at de som har reparert den har "skada" ytre på den med stygge riper. Den ser ikke like pen ut nå når den står der ved siden av TVen. Mvh Heiper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå