Gå til innhold

Sannheten om sirkusdyr og lignende. Spre budskapet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bringer tårer i mine øyner.. Hvem gir disse pengesultne sirkusfolkene rett til å torturere dyr på denne måten? og værste av alt hvordan kan vi faktisk ta med våre barn til sirkus og ikke sitte der å tenke på hvordan man trener en elefant,løve eller en bjørn til å ikke oppføre seg som de skal? Fra ung alder blir de torturert for å "huske" smerte. Ja de føler smerte de og. Og når dyrene klikker på et show, løper manisk rundt og utsetter oss mennesker for fare skyter vi dem ned og henter en ny en.

Sirkus bransjen er over... Protester,ta en tusj og skriv boikott på Sirkus meranos posters eller møt opp og kast egg på sirkusfolkene, ta med FREE THE ANIMALS plakater og skyt matadoren.

DET ER DET ENESTE RIKTIGE Å GJØRE....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det bringer tårer i mine øyner.. Hvem gir disse pengesultne sirkusfolkene rett til å torturere dyr på denne måten? og værste av alt hvordan kan vi faktisk ta med våre barn til sirkus og ikke sitte der å tenke på hvordan man trener en elefant,løve eller en bjørn til å ikke oppføre seg som de skal? Fra ung alder blir de torturert for å "huske" smerte. Ja de føler smerte de og. Og når dyrene klikker på et show, løper manisk rundt og utsetter oss mennesker for fare skyter vi dem ned og henter en ny en.

Sirkus bransjen er over... Protester,ta en tusj og skriv boikott på Sirkus meranos posters eller møt opp og kast egg på sirkusfolkene, ta med FREE THE ANIMALS plakater og skyt matadoren.

DET ER DET ENESTE RIKTIGE Å GJØRE....

Uhum :dontgetit: ... Høres nesten ut som vi behandler dyr som folk!?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg skjønner ikke hva du mener.

Fra ung alder blir de torturert for å "huske" smerte. Ja de føler smerte de og. Og når dyrene klikker på et show, løper manisk rundt og utsetter oss mennesker for fare skyter vi dem ned og henter en ny en.
Lenke til kommentar

Du kan ikke skylde på symptomet, hvorfor Klikker Elefanten? Det er en grunn til... Sykdommen derimot kommer fra oss mennesker som faktisk betaler for at sirkustrenerne har en jobb.. Det er VI som er problemet.

Mennesker derimot, har en stemme hvis de blir undertrykket..... men du hører ikke en hummer skrike når den blir kokt levende.

Lenke til kommentar

Spiser man kjøtt samtidig som man sutrer over youtube-klippet i førstepost er man intet mindre enn en hykler og en spreder av dobbeltmoral. Er man derimot veganer kan man ytre seg negativt over ovennevnte video uten falle under en slik betegnelse.

Når det er sagt mener jeg man er bedre tjent med å bruke energien på hjelpe forsvarsløse mennesker som lider under langt verre tortur før man bruker tid og energi på fordømme sirkusvirksomheten. Jeg er i prinsipp motstander av sirkus med dyr men jeg ser i lys av ironien av mitt eget kjøttkonsum at mine overflødige resurser bør brukes for å hjelpe mine brødre og søstre av samme art som daglig utsettes for grove overgrep og tortur snarene enn for dyr som tvinges til lydighet for vår egen forlystelse.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Spiser man kjøtt samtidig som man sutrer over youtube-klippet i førstepost er man intet mindre enn en hykler og en spreder av dobbeltmoral. Er man derimot veganer kan man ytre seg negativt over ovennevnte video uten falle under en slik betegnelse.

Man må da få lov til å kritisere bruk av dyr i kynisk underholdningsøyemed selv om man vil opprettholde et decent proteininntak.

Lenke til kommentar

Man må da få lov til å kritisere bruk av dyr i kynisk underholdningsøyemed selv om man vil opprettholde et decent proteininntak.

Det må man gjerne gjøre, men det er og blir hyklerisk. Når man spiser kjøtt tar man et bevist valg om å støtte kjøttindustrien hvor dyr blir tvunget til å leve ut sine smertefulle liv under tvang i små skitne rom før de sendes til samlebåndsslakt i egne slaktehus. En slaktegris lever et mye jævligere liv en sirkuselefant og det vitner derfor om dobbeltmoral hvis en bryr seg om de "søte elefantene" men ikke om grisene som lever i et smertehelvete for at du skal få billige koteletter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...