Uxzuigal Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei, jeg kjører 1024x768, når jeg går in på websiden er det alltid bittelitt forstort for mitt browser vindu, kansje det hadde vært en god ide og tilpasse det slik at det akkurat passer in? det er snakk om 0,7cm eller.no (eller 1-2 smiley fjes, lol ) Kjører normal IE 6.0 med normal oppløsning Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har ikke jeg merka no til... (Kjører samme oppløsning) Nøyaktig hva mener du med "For stort" uansett..? Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Snabben: Siden du poster i tilbakemeldinger til Gamer.no, regner jeg med du snakker om nettstedet Gamer.no. Og da forsår jeg ikke helt problemet. Den redaksjonelle delen av Gamer.no har bredde på ca. 850 piksler, og forumet er dynamisk og kan skaleres ned til ca. 540 piksler bredde i din egen browser. Uansett skulle det i hvert fall ikke være noe problem hvis du kjører browser i fullskjerm med den oppløsningen. Jeg antar at du har postet feil, og at denne tilbakemeldingen var ment til en av de andre søstersitene eller Hardware.no Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 oii sann, ja det stemmer, den skulle til HW.no ja Litt mye rot med så mange vinduer åpent, unskylder for dette! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 oii sann, ja det stemmer,den skulle til HW.no ja Jasså? Jeg kjører også IE 6.0 og 1024x768, og HW.no-sidene passer perfekt inn på skjermen. Kan jo være de ikke gjør det hos deg, men jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå