Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Framføring, trenger hjelp kjapt!

Anbefalte innlegg

Hallois ;o)

Merket dette stedet, og kunne se med engang at dette var en positiv plass hvor jeg kan få ut ting jeg trenger hjelp med.

Jeg skal nå framføre litt fra Polens historie, fra tiden 1945-1989. Er det noen som kan hjelpe meg litt? Vil gjerne ha det meste på norsk, å ikke bli henvist til engelske sider, der jeg får en hel jobb i å oversette.

Takker og bukker for svar, gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg hadde forventet litt kjappere svar her, skuffende!

De aller fleste her inne, om ikke alle, har skole eller jobb utenom Diskusjon.no - noe som gjør at de ikke har muligheten til å gjøre andre forumbrukeres lekser. Du bør derfor ikke ta det som en selvfølge at noen her inne skal bruke fritid, som de ellers kunne brukt til å henge med venner; spille bordtennis; lese bibelen eller hva faen folk gjør på fritiden, til å gjøre dine lekser - slik at du skal slippe å bruke fritid på å gjøre dem. Vær heller taknemlig for at noen gidder å hjelpe deg ...

:)

Men fra alvor til Halvor ... Hva med å ta utganspunkt i dette:

http://wiki.fetskolene.no/index.php/Polen

Her ser du at Polen mistet selvstendigheten etter 2. verdenskrig, og ble komunistisk - bare der har du nok stoff til å skrive en lang bok. Hva med å knytte dette opp mot alle de andre forandringene som skjedde i resten av Europa? Hvordan påvriket dette Polen? Hva skjedde før og etter "komunismens fall"? Hvem styrte lander under denne perioden? Hvordan har de påvriket landet? Andre politske og økonomiske faktorer?

Nå er det ikke sikkert alt dette er like relevant; jeg skulle gjerne hjulpet deg mer, men jeg har egne lekser. :p

Lenke til kommentar
Må si jeg hadde forventet litt kjappere svar her, skuffende!

De aller fleste her inne, om ikke alle, har skole eller jobb utenom Diskusjon.no - noe som gjør at de ikke har muligheten til å gjøre andre forumbrukeres lekser. Du bør derfor ikke ta det som en selvfølge at noen her inne skal bruke fritid, som de ellers kunne brukt til å henge med venner; spille bordtennis; lese bibelen eller hva faen folk gjør på fritiden, til å gjøre dine lekser - slik at du skal slippe å bruke fritid på å gjøre dem. Vær heller taknemlig for at noen gidder å hjelpe deg ...

:)

Men fra alvor til Halvor ... Hva med å ta utganspunkt i dette:

http://wiki.fetskolene.no/index.php/Polen

Her ser du at Polen mistet selvstendigheten etter 2. verdenskrig, og ble komunistisk - bare der har du nok stoff til å skrive en lang bok. Hva med å knytte dette opp mot alle de andre forandringene som skjedde i resten av Europa? Hvordan påvriket dette Polen? Hva skjedde før og etter "komunismens fall"? Hvem styrte lander under denne perioden? Hvordan har de påvriket landet? Andre politske og økonomiske faktorer?

Nå er det ikke sikkert alt dette er like relevant; jeg skulle gjerne hjulpet deg mer, men jeg har egne lekser. :p

Oj oj oj, tusen takk folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...