Pandreas Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har greid å låse inne nøkkelknippet mitt inne i bagasjelokket på scooteren min. Har ikke reservenøkkel. Noen tips? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvis du åpner setet fra tenningslåsen (f. eks Derbi) går det en wire fra tenningslåsen og bakover som du kan prøve å få løsnet i tenningslås-enden og trekke i for å åpne låsen. Hvis ikke må du nesten prøve å dirke opp låsen eller rett og slett bryte opp setet - hvis det er dårlig kvalitet på låsemekanismen hender det at det kan gjøres uten at noe blir ødelagt. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg gjorde det samme. Mitt inntrykk er at alle mopeder generelt har drittlåser. Jeg fikk min opp med en random nøkkel jeg fant inne, du burde prøve det og. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 jeg greide akkurat det samme. Tokk bare å skuvde sette bak mens jeg holdt et flatt jern for å presse låsen til sies. Så fikk jeg sete med 1 gang opp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå