Gå til innhold

May the truth be revealed! DMPower!

Anbefalte innlegg

DMPower.. nå vil vi ha sannheten!

Har du virkelig ørten WD 200gb harddisker, som er fulle med data som du sharer i et p2p nettverk?? (eller ftp)?

eller betyr signaturen din det som en annen her på forumet foreslo:

"jeg har sendt 1 mb til 2 personer, dvs jeg sharer 2mb" ellerno slikt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Proud Super sharer of 5.4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB)Ipsa scientia potestas est

So far thx 2 WD 200Gb betyr vel at han har 2*200Gb som da blir 400Gb, og når 5.4Tb blir 5400Gb stemmer vel teorien til brukeren HoVeSkOt refererte til.

Lenke til kommentar
Proud Super sharer of 5.4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB)Ipsa scientia potestas est

So far thx 2 WD 200Gb betyr vel at han har 2*200Gb som da blir 400Gb, og når 5.4Tb blir 5400Gb stemmer vel teorien til brukeren HoVeSkOt refererte til.

Jeg skjønner hva han mener, men mener den uttalelsen må være feil siden når det er snakk om hvor mye man sharer så snakker man som regel om hvor mange GB brukerene kan velge mellom.. ikke hvor mange GB han totalt har delt ut.

Lenke til kommentar
dere er noen idioter, drit nå i hva han har eller ikke har, han har 5.4 TB men hvorfor skal dere rippe opp i om han har det eller 400 GB? driter da vel han i.... Tror ærlig talt ikke at han gidder å bry seg om en post som denne

er alltid morsomt å vite hva en person mener i siggen da :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...