normal Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 http://www.ocshoot.com/athlonguide.htm Bilde nede på siden: "A silverbased electrical conductor paint are cheap and will ensure that the bridges will be perfectly connected." HVOR FINNER JEG EN SLIK? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Ikke hør på bullshittet. Bruk en vanelig 5mm trykkeblyant. Pass på at du bare binder de som tår ovenfor hverandre. IKKE bind sammen noe annent en det. Dette virker fett. Jeg gjorde det på min duron 700. Jeg klokket den til 1000mhz og kjørte 100% stabilt. Athlon Rulez BobboZ Lenke til kommentar
normal Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 jada jeg har det jeg og, men faktum er at det funker, men ikke bra egentlig etter en stund må du streke opp osv. dessuten kan den klokkes mer når du bruker noe "bra" istedet for blyant Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Du har ikke tenkt på å bruke loddetinn da? Tror 'DrErling' gjorde det(han sa noe om det på delphi). At blyant ikke er optimalt er jo soleklart. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Hva fan er dere sier for noe. Jeg brykte en 3mm stifteblyant og det har fungert i over 2 år for meg. Streke opp?? Hva fan er det dere har brukt. Nei sjekk min hjemmeside for detaljer, hardwaren min osv. http://home.chello.no/~kim.wetteland/myselfpage.htm Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Bruk Hue. Bruk Blyant. Dette fynker fett. Athlon Rulez BobboZ Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. september 2001 Forfatter Del Skrevet 29. september 2001 sitter nå med L1 broene loddet med bakrutereperasjonskit funker fett, klokket litt mer (mer stabil) Lenke til kommentar
Stinky Gonzales Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 mer stabilt pga loddet kontra blyant? det er faenmeg det dummeste jeg har hørt, etter han som snakka om loddetinn ogsånn over her. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 om du har fått din blyant til å være stabil over lengere tid har du vært enten heldig eller grundig.. jeg fikk ikke min stabil med blyant, så jeg lodda til slutt, gadd ikke å streke mere. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Quote: On 2001-09-30 03:14, Stinky Gonzales skrev:mer stabilt pga loddet kontra blyant? det er faenmeg det dummeste jeg har hørt, etter han som snakka om loddetinn ogsånn over her. Hva er så teit med loddetinn? Imo så er det enklere enn blyant fordi du er sikrere på å få det ordentli med en gang(det er jo også en bedre leder). Er ikke alle som gidder å ta av og på ribba 2-3 ganger. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Mener å ha lest at alle Tbird'er fra 1,2GHz og oppover kommer ulåst fra fabrikken?! Er ikke dette riktig? BTW, vil Palomino'ene komme ulåst? Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Quote: dessuten kan den klokkes mer når du bruker noe "bra" istedet for blyant For noe tull... Enten er den multiplierlåst eller så er den det ikke... End of story! Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Quote: dessuten kan den klokkes mer når du bruker noe "bra" istedet for blyant For noe tull... Enten er den multiplierlåst eller så er den det ikke... End of story! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Quote: On 2001-09-29 20:24, Jazzmaster skrev:Hva fan er dere sier for noe.Jeg brykte en 3mm stifteblyant og det har fungert i over 2 år for meg.Streke opp??Hva fan er det dere har brukt.Nei sjekk min hjemmeside for detaljer, hardwaren min osv.http://home.chello.no/~kim.wetteland/myselfpage.htm Hvor fikk du tak i socket A CPU for over 2 år siden? CrZy_T Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Fant etterhvert ut at det som teller er å få presset mest mulig grafitt inn i det lille hakket som skiller kontaktpunktene. Har nå kjørt stabilt(750@1000)i over 1/2 år. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Hva med Epoxy ? Leste på en nettside hvor de brukte epoxy lim å lodde med. Blander limet og bruker en nål, passerspiss el, lignende for å skjøte l1 broene. Kan noen avkrefte/bekrefte hvorvidt epoxy er strømførende ? Det hadde jo vært genialt da. Epoxy blir i alle fall ikke slitt bort, he he. Tror det er i denne artikkelen, men siden er nede nå så jeg får ikke sjekket det : http://www.mikhailtech.com/articles/proces...sors/duron1ghz/ Rart at ikke dette er mer brukt i tilfelle, virket jo veldig greit da. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Quote: On 2001-10-01 12:31, PålPot skrev:Hva med Epoxy ? Leste på en nettside hvor de brukte epoxy lim å lodde med. Blander limet og bruker en nål, passerspiss el, lignende for å skjøte l1 broene. Kan noen avkrefte/bekrefte hvorvidt epoxy er strømførende ? Det hadde jo vært genialt da. Epoxy blir i alle fall ikke slitt bort, he he. Tror det er i denne artikkelen, men siden er nede nå så jeg får ikke sjekket det :http://www.mikhailtech.com/articles/proces...sors/duron1ghz/Rart at ikke dette er mer brukt i tilfelle, virket jo veldig greit da. epoxy er ikke strømførende..prøvde en gang med epoxy som brukes til antistatiskegulv, det fungerte heller ikke. (på gulvet skal denne antistatiske epoxyen lede jord.) blir for tynt tror jeg. Lenke til kommentar
taste Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Skal en lodde L1 broen, så bør du huske på en ting; frempå spissen av en vanlig loddebolt kan det ligge tusenvis av volt, noe som kan ha en uheldig effekt på hovedkortet. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Quote: On 2001-10-11 23:59, taste skrev:Skal en lodde L1 broen, så bør du huske på en ting; frempå spissen av en vanlig loddebolt kan det ligge tusenvis av volt, noe som kan ha en uheldig effekt på hovedkortet. sikker? er ikke en loddebolt lagd til å lodde elektroniske tuppedingser med da? veldig rart om det skulle være noe spenning der. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 visst det antistatiske spenninger du mener kan ikke dette skje under normale omstendigheter på en loddebolt, som er typegodkjent. noe alle komponenter som selges i norge er ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå