ImNotHere Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Var en tur til Sveagruva på Svalbard i slutten av juni. Det ble som seg hør og bør et par bilder og tre av dem er redigert sammen til en bildeserie. Prøvde å få frem noe av storheten og ensomheten i naturen der oppe. Hva synes folk? Førsteinntrykk? Hva er bra? Hva er dårlig? Hvor ligger forbedringspotensialet? f8, 50mm f8, 50mm f8, 50mm Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg likte godt det bildet med fuglen, men åssen er disse bildene med litt mere farger. Følte at kontrasten dro meg litt i luggen her. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forbedringspotensiale i det som heter komposisjon, resten er ganske ok Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De to første bildene syntes jeg var gode, skulle gjerne sett litt flere gråtoner, men siste bilde fikk jeg dessverre ikke helt taket på... Ville også sett litt mer liv i skyene..... Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Takker for tilbakemeldinger! Jeg gjorde om til SH da det i grunn ikke var særlig mange farger å trekke på i utgangspunktet (litt brunt her og der, ellers bare grått, svart og hvitt). Skulle gjerne hatt litt mer liv i skyene også, men det var lavt skydekke, litt snø til tider og flatt lys. Får frem noe ved å dra hardt i kurve-spakene, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg liker best enda. Er enig i at kontrastene ble litt drøye. Satt med dette i går kveld og ble fasinert over mønstrene i fjell/snø. Ble nok litt overivrig. Komposisjonen synes jeg er ok. Det første kan nok være tjent med et kvadratisk format, men de to andre er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Bilde 1 og 2 er gode, 3 ikke så god. Utsnitt og komposisjon syns jeg var litt merkelig, men spesielt i bilde 1 er det noe komposisjonsmessig som fungerer veldig bra. Redigeringen er god, og spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå